udlejning, måske
Fra : Torben F@rum

Dato : 04-09-02 22:17

Hej

Hvad er prislejet for fiskeretten i 2 ha. sø (4stk.)
Der er siden fredag blevet taget 4 gedder på 80-100 cm. og ud over skaller
og aborrer er jeg ikke klar over om der findes andet i søerne.

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Michael Andersen

Dato : 04-09-02 23:05

Vedr. fiskeret.

Ved ikke hvad prisen er, men, er søerne dine ville jeg gerne være interreseret
i at fiske, da det er svært at finde et roligt og godt fiskested her i Nordjylland.
Kommer selv fra Aalborg, og har fået lov at fiske i et par private søer omkring
Godthåb, bla. med geder, skaller og aborrer. Men søger andre steder for nye oplevelser.
Er søerne sammenhængende eller hver for sig ?
Skriv evt. tilbage.

Mvh. Michael Andersen

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 05-09-02 00:46

"Michael Andersen" <michael.aa@sol.dk> wrote in message

> Godthåb, bla. med geder

Hehe - "får" du nogen ?

Fra : Michael Andersen

Dato : 05-09-02 19:04

Vedr. fangst.

Ja, der bliver fanget en smule, mest skaller og lign.
Men der er dog også blevet fanget et par gedder i år,
de er blevet taget i Godthåb sø, en lille sø, men med
et par gode geder i.
Søen er privat så man skal have tilladelse til at fiske deri
hvis man ikke er fra Godthåb.

Fra : Torben F@rum

Dato : 05-09-02 08:19

"Michael Andersen" <michael.aa@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
nye oplevelser.
> Er søerne sammenhængende eller hver for sig ?

Der er 4 selvstændige søer, og de tilhører den ejendom som jeg bor
på.desuden er der knap 4 km vandløb omkring ejendommen.
Disse er ifølge amtet udlagt som yngle og gydevand, for ørreder.
Det største problem med søerne er en kraftig bestand af nøkkeroser
(åkander), som gør fiskeri langs kanten problematisk.
Med venlig hilsen
Torben Farum