Historie - del 1
Fra : Jesper C.

Dato : 20-02-01 21:52

Hej alle

Hermed begyndelsen på et lille hyggeligt eventyr. Hvis det er fuldstændigt
off-topic, så beklager jeg og så
skal jeg nok lade være med at fortsætte fortællingen.

Robin Hood & Sheriffen af Notthingham

"Forlad os" sagde sheriffen af Notthingham til sine mænd. De to svende
vekslede nervøse blikke, og tøvede med at gøre som de havde fået besked på.
Sheriffen kiggede på dem med en irriteret mine. " Jeg sagde..." Begyndte
sheriffen, " Ja min herre, vi skal adlyde, men eders sikkerhed er mit
ansvar - de har gjort mig ansvarlig for den". Sheriffen vendte sig fra
sergenten og betragtede deres fange. "Tror du at
jeg vil være i fare med denne mand" spurgte han. De to soldater betragtede
nu også manden, som
sheriffen havde refereret til.
Robin Hood knælede foran sheriffen, hovedet var kastet tilbage, og med skabe
grå øjne stirrede han
op på mændene der stod og betragtede ham. Og netop at stirre, var det eneste
han var i stand til at
gøre. Hans ankler var bundet bag ham med strimler af læder og andre strimler
igen, bandt hans arme tæt til kroppen. Et stykke klæde var proppet ind i
hans mund, og holdt på plads af et andet der var bundet sammen på bagsiden
af hans hoved. Han var stærk af udseende, lidt højere end gennemsnittet,
og lettere solbrændt.
Sheriffen smilede til sin fange. Det var ikke et smil denne fange fandt
opmuntrende, og det på trods af
at sheriffen var en særdeles flot mand. De som havde hørt rygterne om ham
før de mødte manden ham
selv, blev altid overraskede over at finde ham sådan, og igen overraskede
over deres overraskelse. Et
godt udseende og nådsløshed er jo ikke modsatrettede menneskelige
egenskaber. Sheriffen var berygtet
for sin nådesløshed. Hvis ikke ligefrem for sin ondskab. Hvorvidt en mand
dømte ham som ond, eller ikke, afhang ikke så meget af hans gøren og laden,
men snarer på hvilken side manden der skulle dømme
selv stod. Hvis man var tilhænger af Kong John, fremstod sheriffen som en
mand der med oprejst pande
og med beundringsværdig loyalitet, forsøgte at håndhæve lovens bogstav.
Tilhængere af Kong Richard,
så naturligvis ikke tingende i et helt så tolerant lys. Men igen, ingen da
havde mødt ham, kunne benægte
hans gode udseende. Han var sidst i tredverne, højere end de fleste, og
bygget godt og kraftigt, med bredde skuldre, stort bryst og muskuløse arme
og ben.
Sheriffen vendte sig mod sergenten. "Robin Hood knæler foran mig. Hans
hænder og arme er bundet stramt, er de ikke?" Sergenten nikkede "Det er de
herre, jeg bandt ham selv". Efter en kort pause, fortsatte sheriffen "Bundet
som han er, tror jeg ikke at han vil være mig til nogen fare. Jeg befrier
dig
hermed, midlertidigt, for dine forpligtelser omkring min sikkerhed....og nu
med tak for din bekymring, forlad os." Denne gang, uden tøven, bukkede de to
soldater og forlod sheriffens private kammer.
Sheriffen lod blikket glide ned på den knælende Robin Hood. Efter et øjeblik
gik sheriffen hen til et stort solidt egetræsbord ved vinduet, hvor han
satte sig i en tilhørende stol. " Robin..... Robin Hood" sagde han med et
behageligt tonefald "Så mødes vi endnu engang, og på en meget lignende måde,
syndes du ikke?" Han smilede "..Om end omstændighederne er lidt anderledes
end sidst vi mødtes." "Sidste gang...jeg lammede dig med bredsiden af mit
svær, husker du?...og jeg bandt dig også selv." Robin
kiggede på ham på tværs af rummet. Sheriffen rejste sig, og gik hen til det
sted hvor Robin knælede.
Han rakte sin store hånd frem, og lod de lange fingre køre gennem Robins
hår. Pludselig bukkede han sig ned og stirrede direkte ind i Robins øjne.
"Du husker den episode, gør du ikke, Robin. Det er kun.. hvad to år siden?

....fortsættes i morgen

Bedste hilsner
Jesper

Fra : Hanne L

Dato : 21-02-01 01:43

Jesper C. skrev i en meddelelse

Hej Jesper

> Hermed begyndelsen på et lille hyggeligt eventyr. Hvis det er fuldstændigt
> off-topic, så beklager jeg og så
> skal jeg nok lade være med at fortsætte fortællingen.

Jeg forstår din tvivl
Såfremt historien udvikler sig til noget seksuelt mellem sheriffen og
Robin Hood kan den muligvis blive on-topic Men som den står
nu, må den kaldes off-topic.

Prøv at kigge på dine linieskift. Du har flere steder få ord stående
alene på en linie, uden det f.eks. er pga, at der er punktum.
Det bliver mere læseværdigt, hvis du fylder linierne ud.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Peter Knutsen

Dato : 21-02-01 12:09

Hanne L wrote:

> [...]

> alene på en linie, uden det f.eks. er pga, at der er punktum.
> Det bliver mere læseværdigt, hvis du fylder linierne ud.

Usenet-indlæg bør have en linielængde på maksimalt 72 tegn. Hvis
man er i tvivl kan man holde sig indenfor en lavere grænse som
f.eks. 68 tegn/linie. Jesper har brugt en linielængde på måske
90 eller 110 eller 130 tegn per linie hvilket er helt galt.

Desuden mangler historien koder. Jeg gider ikke læse en historie
som jeg ikke ved hvad indeholder. For måske er den hammerkedelig.
Eller også er den fuld af bøsseri som jeg slukker voldsomt på.

Endelig, hvis Jesper har en lille forfatter i maven, så har jeg
en mailingliste for amatør- og professionelle forfattere. De
fleste abonnenter er til science fiction og fantasy, og der er pt.
ingen erotika-forfattere på listen. Hvis Jesper eller andre er
interesserede så send mig en e-mail.

--
Peter Knutsen

Fra : Jonas Lind

Dato : 21-02-01 14:04

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> wrote in message

> Desuden mangler historien koder. Jeg gider ikke læse en historie
> som jeg ikke ved hvad indeholder. For måske er den hammerkedelig.
> Eller også er den fuld af bøsseri som jeg slukker voldsomt på.

Hehe..så tror jeg ikke du skal læse mere...det lader til at der er lagt i
ovnen...

jonas

Fra : Sott

Dato : 21-02-01 12:24

Hej Jesper :0)

"Jesper C." <jesper@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Hej alle
>
> Hermed begyndelsen på et lille hyggeligt eventyr. Hvis det er fuldstændigt
> off-topic, så beklager jeg og så
> skal jeg nok lade være med at fortsætte fortællingen.

Jeg synes godt, at jeg kan læse - hvor din historie er på vej hen, og det må
da være on-topic.
Under alle omstændigheder nød jeg at læse denne begyndelse - du beskriver
skønheden i mænd så dejligt.
Og jeg synes, at kærlighed og elskov mellem mænd er smukt.

[Snip... begyndelsen til noget der lyder til at være en dejlig historie]

Tusinde hilsner
Søs

Fra : René Hjorth

Dato : 21-02-01 21:09

Tue, 20 Feb 2001 21:52:06 +0100 skrev "Jesper C."
<jesper@postkasse.org>

Hej Jesper C.,

>Hermed begyndelsen på et lille hyggeligt eventyr. Hvis det er fuldstændigt
>off-topic, så beklager jeg og så skal jeg nok lade være med at fortsætte fortællingen.

Jeg mener, personligt, at det er off-topic med erotiske historier i
konferencen; fordi at du altid kun vil ramme en lille dels
interesse... eller måske jeg frygter 7.532 heterohistorier jeg ikke
tænder på

Jeg vil gerne læse resten af historien, evt. pr. e-mail, da jeg synes
at det er en ret sød historie.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Henning

Dato : 21-02-01 23:08

"René Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> konferencen; fordi at du altid kun vil ramme en lille dels
> interesse... eller måske jeg frygter 7.532 heterohistorier jeg ikke

Hej Renè & Jesper

Erotiske noveller og fantasier er ON TOPIC
i DSS, uanset om det er hetero, homoseksuelle, bdsm,
scat/urin/dyr, det eneste jeg tror skribenter og læsere
vil falde over er, sex med mindreårige voksen/børn.
Hvordan man evt ville stille sig hvis det handler om
to mindreåriges seksuelle forhold til hinanden, ved jeg
ikke, det må tiden evt. vise.

Så Jesper!
Dine homofile noveller er on topic i DSS,
mange heteroer tænder faktisk på sådanne
noveller også *G*

MVH
Henning

Fra : Peter Knutsen

Dato : 22-02-01 01:46

Henning wrote:

> Erotiske noveller og fantasier er ON TOPIC
> i DSS, uanset om det er hetero, homoseksuelle, bdsm,
> scat/urin/dyr, det eneste jeg tror skribenter og læsere
> vil falde over er, sex med mindreårige voksen/børn.

Hvis der kun skal være lige præcis én type historier der er forbudte
at poste her i gruppen, så skal det naturligvis være historier der
indeholder tvungen sex, hvad enten det er "date rape" eller regulær
voldtægt.

--
Peter Knutsen

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 24-02-01 18:46

Peter Knutsen <peter@knutsen.dk> writes:

> [...]
> at poste her i gruppen, så skal det naturligvis være historier der
> indeholder tvungen sex, hvad enten det er "date rape" eller regulær

Hvorfor nu det? Når nu forskellige grader af tvang nu er en så
almindelig dels af rigtig manges seksuelle fantasier, så ville det
være lidt underligt, hvis netop den fantasi skal være forbudt.

/Lars
--
Stop vold! Forbyd kriminalromaner!

Fra : Henning

Dato : 24-02-01 18:46

"Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor nu det? Når nu forskellige grader af tvang nu er en så
> almindelig dels af rigtig manges seksuelle fantasier, så ville det
> være lidt underligt, hvis netop den fantasi skal være forbudt.

Ja og jeg føler mig snydt over ikke at få slutningen
på Jespers historie!

MVH
Henning

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 24-02-01 23:23

"Henning" <h2m@get2net.dk> writes:
> Ja og jeg føler mig snydt over ikke at få slutningen
> på Jespers historie!

Du kan jo prøve at sende ham et mail. Måske han vil sende den til
dig, eller lægge den på sin hjemmeside.

/Lars
--
Look out honey 'cause it's news and technology
ain't got time to make no apology

Fra : FreYa

Dato : 22-02-01 06:50

Wed, 21 Feb 2001 23:07:38 +0100, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Henning" <h2m@get2net.dk> disse næstekærlige ord:

>det eneste jeg tror skribenter og læsere
>vil falde over er, sex med mindreårige voksen/børn.

Så må man håbe at de ikke slår sig ;)

Enten er det forbudt at poste noveller, eller også må alt være
tilladt! Selvfølgelig har folk ret til at tilkendegive om det er noget
de tænder af på, eller finder direkte frastødende, men jeg vil godt
lige gøre opmærksom på at der jo ikke på nogen måde, finder noget
ulovligt sted, så det nytter altså ikke at klage til højre og venstre
blot fordi man føler sig stødt over indholdet.
--
Freya

Fra : Henning

Dato : 22-02-01 17:27

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ulovligt sted, så det nytter altså ikke at klage til højre og venstre
> blot fordi man føler sig stødt over indholdet.

Det har du ret i, der er ikke lovmæssig forbud mod at fremstille
enhver seksuel afart i tekst form, det er der kun når det gælder
foto-grafisk/filmisk form, hvor deltagerne i pornografisk sammenhænge,
skal være 18 år for nogle landes vedkommende, højere i andre lande.
Så faktisk er tegnefilm med pædofili/incest stadig tilladt.

MVH
Henning

Fra : FreYa

Dato : 22-02-01 20:04

Thu, 22 Feb 2001 17:26:50 +0100, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Henning" <h2m@get2net.dk> disse næstekærlige ord:

<snip>
>Så faktisk er tegnefilm med pædofili/incest stadig tilladt.

Der er nok at tage fat på mht. regulær børneporno, og det må være der
man sætter ressourserne ind. Det er spild af dyrebar tid at forsøge at
kontrollere andre menneskers tanker, drifter og følelser.
--
Freya

Fra : Hanne L

Dato : 22-02-01 02:41

René Hjorth skrev i en meddelelse news:is789tkf8broole4vak4ucugjc2v3ee7sb@4ax.com...

Hej Rene´

Jesper C skrev:

> [...]
> konferencen; fordi at du altid kun vil ramme en lille dels
> interesse... eller måske jeg frygter 7.532 heterohistorier jeg ikke

Jeg har da altid forstået, at erotiske noveller er meget velkomne
i dss. Der er såmænd ikke forskel på en tråd og en novelle. Der
vil altid være nogle, den ikke interesserer. Jeg har også forstået
på dig, at der er mange ligegyldige tråde for dig, fordi de handler
om heteroseksuelle problematikker. Dem må du så springe over.
Ligesom der nok er mange, der ikke tænder på homoseksuelle
fantasier og noveller. Jeg er bare ikke en af dem

Kærlig hilsen
Hanne L