3510
Fra : Brian Christensen

Dato : 04-09-02 21:11

Der skulle vel ikke være nogen der ved hvor man kan købe nye covers til 3510
?
det eneste sted jeg har fundet er Thansen men dem de har er ikke alt for
pæne

mvh Brian Christensen

Fra : Rune Klausen

Dato : 04-09-02 21:49

"Brian Christensen" <Brianc@brianc.dk> wrote in message
> [...]
3510
> ?
> det eneste sted jeg har fundet er Thansen men dem de har er ikke alt for

Så nogle i TeleDanmark butikken ind på strøget i går
Der var 2-3 stykker

-Rune

Fra : sjoveren

Dato : 04-09-02 22:16

Prøv mobilshoppen.net de har et par stykker og hvis der er nogle
specielle du søger sender du bare en
mail og spørger, så prøve de at skaffe varen
mvh
sjoveren

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Christensen

Dato : 05-09-02 22:14

Er der ikke et sted hvor man kan købe nogle fede covere de behøver ikke være
originale for dem syntes jeg ikke så meget om