MS Windows
briani 27239
Problemer med installation af font
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 04-09-02 20:38

Win 98

Ligegyldigt hvad jeg forsøger kan jeg ikke installere font på en PC.

Jeg kan godt fjerne en font, men i stien
"C:\Windows\Fonts" nægtes alle forsøg på at indsætte en ny/fjernet
font. (også fra Kontrolpanel-Skrifttyper).

Har nogen et bud på problemet.

Jørn Rasmussen
Pileallé 5
Vordingborg
hjemmeside: http://www.farman.dk/debat

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-09-02 21:30

Wed, 4 Sep 2002 21:37:55 +0200, skrev "Jørn Rasmussen"
<post@farman.dk>:

>Jeg kan godt fjerne en font, men i stien
>"C:\Windows\Fonts" nægtes alle forsøg på at indsætte en ny/fjernet
>font. (også fra Kontrolpanel-Skrifttyper).

Og du bruger Filer => Installer ny font?

Læs venligst <http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>

Fra : Asle Bjerva

Dato : 04-09-02 22:07

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i melding

> Og du bruger Filer => Installer ny font?
> Knud

Windows klarer å ødelegge funksjonaliteten til fonts mappen fra tid til
annen, og derfor finnes det et eget rep. verktøy for den i Microsoft's
Tweak-UI program. Programmet er gratis og kan hentes hos Microsoft. Det
inneholder for øvrig også en rekke andre verktøy for konfigurering av
Windows (som burde vært der fra starten)
Med vennlig hilsen
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_online_dot_no (De fleste spam-meldinger

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 05-09-02 06:58

Den prøver jeg - Tak

/Jørn