det lille fly i gta3
Fra : Mads Elkjær Husted

Dato : 04-09-02 20:04

Hej Ng.

Hvordan styre man det lille BoBo fly i gta jeg kan ikke holde flyet ope i
luften i mere end 25sek og så styter jeg bare ned og jeg kan ikke ratte
flyet op igen.
Det er den fedest ting i gta3 og så kan man ikke en gang flyve når man skal
prøve det.

mvh
Mads

Fra : Frost

Dato : 04-09-02 21:45

"Mads Elkjær Husted" <mads_husted@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> flyet op igen.
> Det er den fedest ting i gta3 og så kan man ikke en gang flyve når man

Du kan finde indtil flere guides på www.gamefaqs.com
Den styres på præcis samme måde i PC- og PS2-udgaven, så enhver af guiderne
skulle kunne hjælpe.
Forresten, det hedder en "Dodo". ;)

Fra : DWM

Dato : 06-09-02 16:06

"Mads Elkjær Husted" <mads_husted@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> flyet op igen.
> Det er den fedest ting i gta3 og så kan man ikke en gang flyve når man skal

Det kan man nu også godt men det kræver øvelse. Jeg har haft den oppe i
omkring 8 minutter.

/Kenneth Iversen