MS Windows
briani 27239
Sletning af fil
Fra : Villy Dalsgaard

Dato : 04-09-02 17:53

Dengang jeg gik fra Amiga til Windows overførte
jeg hele Amiga HD til min PC HD. Imidlertid er der
en fil, som jeg nu ved forskellige ubetænksomheder
har slæbt fra HD til HD, og som jeg ikke kan slette.

Det er en fil eller måske et dir, der er nestet sådan_
Amiga/div_amiga/hd0/magicmenu/catalogs/eëtina,
sidstnævnte er altså et dir, som hverken kan åbnes
eller slettes. Er der en, der kan anvise mig, hvordan
jeg gør. Hverken WinCom eller Stifinder kan stille
noget op med den.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Morten

Dato : 04-09-02 18:28

> [...]
> eller slettes. Er der en, der kan anvise mig, hvordan
> jeg gør. Hverken WinCom eller Stifinder kan stille

Har du prøvet fra ren dos (kommandoprompt)?
Blot et dosvindue er sikkert ikke nok.
Genstart til dos, og brug del eller deltree-kommandoen,
som du kan læse mere om ved at skrive del/? eller
deltree/?
Sidstnævnte sletter mappen og alle undermapper/filer.
Ligger mappen som c:\Amiga, skriver du deltree c:\amiga,
eller blot deltree amiga, hvis du allerede står på c-drevet.

Mvh.
Morten

Fra : Villy Dalsgaard

Dato : 04-09-02 19:39

"Morten" <morten789@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:al5fpt$m5c$1@sunsite.dk...

> Sidstnævnte sletter mappen og alle undermapper/filer.
> Ligger mappen som c:\Amiga, skriver du deltree c:\amiga,
> eller blot deltree amiga, hvis du allerede står på c-drevet.

Tak, det var det, der skulle til.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard