Daikatana under XP
Fra : Benny Jensen

Dato : 04-09-02 17:47

Jeg kan ikke få Daikatana til at køre på min nye computer med XP Hone
Edition. Er der noget, som har løst problemet, så vil jeg være glad for at
oplyst, hvordan man gør det.
Mvh
Benny

Fra : Mark

Dato : 04-09-02 18:05

On Wed, 4 Sep 2002 18:46:51 +0200, "Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke få Daikatana til at køre på min nye computer med XP Hone
>Edition. Er der noget, som har løst problemet, så vil jeg være glad for at
> [...]

Det er et dårligt spil

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 04-09-02 18:05

Mark wrote:

> Det er et dårligt spil

Enig, spar dig for besværet...

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Benny Jensen

Dato : 04-09-02 18:44

Helt enig, men nu har jeg det. Så kan det komme til at køre med lidt hjælp,
så er det ok. Men jeg dør ikke, hvis det ikke kan.
Hilsen
Benny

Fra : DaWizeGuy

Dato : 04-09-02 20:23

Benny Jensen wrote:
> Jeg kan ikke få Daikatana til at køre på min nye computer med XP Hone
> Edition. Er der noget, som har løst problemet, så vil jeg være glad
> [...]

Hvori består problemet helt nøjagtigt? Kan du ikke installere spillet?
Crasher det?

Anders

Fra : Benny Jensen

Dato : 04-09-02 20:51

Hej Anders.
Der er ingen problemer med at installere spillet. Autostart køre uden
problemer. Når jeg starter spillet, så når jeg til det store røde icon hvor
der står Daikatana forneden. Derefter stopper spillet. Skrivebord dukker op
igen. cd-drevet køre ikke. Jeg når ikke til hovedmenuen.

Mvh
Benny

Fra : DaWizeGuy

Dato : 04-09-02 22:36

Benny Jensen wrote:
> [...]
> icon hvor der står Daikatana forneden. Derefter stopper spillet.
> Skrivebord dukker op igen. cd-drevet køre ikke. Jeg når ikke til

Aha! Har du installeret patchen?

Anders

Fra : Benny Jensen

Dato : 05-09-02 01:09

Hej Anders.
Nu siger jeg et stort nej. Jeg har hentet 2 forskellige patches fra nettet
og har ikke kunnet installere dem. Gund ukendt. Det var 2 store filer. v1.1
og v1.2 Hvis der er en 3 så kender jeg den ikke. Det kan være at det er US
patches, som jeg har. Nu prøver jeg at hente en UK patch V1.2. Ved ikke om
den hjælper, men jeg tror det ikke. DEN HJALP. NU KØRE SPILLET. Man skal
bare downloade UK version og ikke US.

Tak for hjælpen.