MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Freeware antivirusprogram.
Fra : Simon Kamber

Dato : 04-09-02 17:38

Forleden prøvede jeg zonealarm på min bærbare pc, og opdagede at det
faktisk slog norman antivirus og firewall som jeg har liggende på min
stationære. Så ville jeg lige høre om der findes freeware
antivirusprogrammer derude der er noget værd, så jeg slipper for at
have to firewalls liggende hvis jeg gerne vil have zonealarm på den
stationære også.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 04-09-02 17:47

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> wrote in message
> [...]
> antivirusprogrammer derude der er noget værd, så jeg slipper for at
> have to firewalls liggende hvis jeg gerne vil have zonealarm på den

Jeg installerede AVG antivirus i går. Det er gratis, og skulle efter sigende
være rigtig godt.
http://www.grisoft.com/html/us_downl.htm?session=dc4b0dc2f24462c9ada1f43c8e9
45e8b

Mvh. Lars

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 04-09-02 18:02

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> antivirusprogrammer derude der er noget værd, så jeg slipper for at
> have to firewalls liggende hvis jeg gerne vil have zonealarm på den
Jeg bruger AntiVir med godt resultat. Eneste ulempe er at man skal downloade
ca. 4 Mb hver gang det skal opdateres, og at deres server af og til er
langsom.

Har også forsøgt med AVG, men trods flere forsøg, har de ikke sendt mig
nøglen, man skal bruge for at kunne installere det... så jeg har ingen
erfaringer med det endnu.

På min hjemmeside (herunder) er der links til 4 gratis antivirusprogrammer.

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 950 vitser og sprogblomster!!!)