MS Windows
briani 27239
XP vil ikke lukke, men genstarter???
Fra : Torben

Dato : 04-09-02 17:31

Hej jeg har en maskine hvor jeg lige har installeret XP på, men nu vil den
ikke lukke ned. Når man beder den om at lukke genstarter den, det virkede
ellers fint med 2000 som var på den før, den kan gå i dvale.
Er der nogle der ved hvad det går ud på??

Hilsen Torben

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 04-09-02 17:45

"Torben" <torben_jensen123456@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ellers fint med 2000 som var på den før, den kan gå i dvale.
> Er der nogle der ved hvad det går ud på??

Jeg har selv problemet. Men kun når jeg har et nyindkøbt Adaptec I/O kort
sat i (hvilket jeg så ikke har lige nu pga. problemet).
Men der er mange der har haft problemet, og jeg har selv her i eftermiddag
søgt lidt rundt efter hvad det kan være.
Set bl.a. et indlæg her i gruppen fra 19/8 "genstart i stedet for at lukke".
Det ser især ud til at EasyCD Creator og DirectCD kan være skyld i
problemet.
I mit tilfælde har jeg nu ingen af delene installeret, men Adaptec og dem
der laver EasyCD er vist det samme firma, så måske er der alligevel en
sammenhæng.

Mvh. Lars

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 04-09-02 19:57

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@REMOVETHISmail.dk> wrote in message
> "Torben" <torben_jensen123456@hotmail.com> wrote in message
>
> Jeg har selv problemet. Men kun når jeg har et nyindkøbt Adaptec I/O kort
> sat i (hvilket jeg så ikke har lige nu pga. problemet).

Blot en info. Det var ikke software der var skyld i mit problem. Jeg søgte
på Adaptecs support side, og der var en Bios opsætning jeg skulle disable
(wake up on PME).

Men prøv at læse de tidligere indlæg som har været om dette
genstartsproblem.
Et link jeg har hugget fra det indlæg jeg omtalte tidligere:
http://makeashorterlink.com/?O20252F81

Mvh. Lars