2110 sikkerhedskode?
Fra : Martin Ry

Dato : 20-02-01 22:32

Jeg har igennem snart 6 år brugt en efterhånden noget nedslidt 2110'er. Jeg
forsøgte for et par dage side at nulstille tidstælleren for første gang -
tro det eller ej. Telefonen beder om en sikkerhedskode. Jeg har haft den fra
ny, og mindes ikke på noget tidspunkt at have rodet med en sikkerhedskode.

Spørgsmålet er så om oldsagen leveres med stardartkode eller om jeg skal
"prøve" mig frem? Jeg har prøvet 12345.

Martin

Fra : Søren M

Dato : 21-02-01 00:27

> Spørgsmålet er så om oldsagen leveres med stardartkode eller om jeg skal
> "prøve" mig frem? Jeg har prøvet 12345.
>
> Martin

Hej Martin

prøv med 23456

den kode er standart på mange nokia telefoner , hvis der ikke er blevet
taste nye koder ind

/Søren M

Fra : Kenneth Haldbæk Pete~

Dato : 21-02-01 08:54

Til min 2110 fulgte sikkerhedskoden med i en rød kuvert.

/Kenneth

Fra : Claus Christiansen

Dato : 21-02-01 15:52

"Martin Ry" <martin@rybyte.dk> wrote in message
> [...]
>
> Spørgsmålet er så om oldsagen leveres med stardartkode eller om jeg skal

Hvis ikke den er ændret så findes der programmer på nettet der udfra IMEI
nummeret kan generere sec koden (AFAIK: så er 2110'er fra den tid hvor std.
koden var genereret ud fra IMEI nummeret og ikke blot 123456 el 12345)

Claus

Fra : Martin Ry

Dato : 23-02-01 14:01

Tak for hjælpen!

Jeg fandt et program, som kunne generere koden ud fra IMEI-nummeret.

Martin