Outlook 2000 kan ikke sende (store) vedhæf~
Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 04-09-02 16:26

Hej,

Når jeg sender store (2-3 mb) vedhæftede filer fra Outlook går der en
rum tid og flg. email ankommer fra 'Systemadministrator' (det er mig):

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede
modtagere.

Fra : pre

Dato : 04-09-02 18:47

Kik i den sidste fane i din konto hvor der er mulighed for at opdele
store mails. Pudsigt nok kan den information også findes i
hjælpeteksten.

© pre 2002

Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 04-09-02 20:45

On Wed, 4 Sep 2002 19:46:33 +0200, "pre" <skriv.til@gruppen.dk> wrote:

>Kik i den sidste fane i din konto hvor der er mulighed for at opdele
>store mails. Pudsigt nok kan den information også findes i
>hjælpeteksten.

Tak for dit svar - Pudsigt nok så lyder hjælpeteksten lyder således:

Hvorfor fik jeg meddelelsen "Kan ikke leveres" fra
systemadministratoren?
Hvis du vil sende en meddelelse ved hjælp af en Internet-e-mail-konto,
skal Internet-e-mail-serveren være tilgængelig. Serveren er måske
optaget eller midlertidig offline, eller navnet på serveren er måske
ikke indtastet korrekt i din brugerprofil. Klik på , hvis du vil have
yderligere oplysninger om, hvordan du indtaster navnet på en server.
Hvis du ikke er sikker på, om du bruger det rigtige servernavn, skal
du kontakte Internet-udbyderen.

Hvis du ved, at Internet-e-mail-serveren er tilgængelig, skal du sende
meddelelsen igen. Åbn den meddelelse, der ikke blev leveret, i
indbakken. Klik på Send igen i menuen Handlinger. Klik derefter på
Send i menuen Filer i meddelelsen.

Serveren er online og servernavn er rigtigt...........så hvad er
problemet ?

mvh Flemming