ang: Codename Outbreak
Fra : KjL

Dato : 04-09-02 16:00

Hej alle
Jeg har et spørgsmål ang Codename Outbreak:
Er det rigtig at man ikke kan få sine bots til at heale sig selv, eller at
man kan gøre det selv, grunden er at jeg kun har en tilbage og jeg kan ikke
gennemføre spillet med kun en person...det er i øvrigt et udemærket spil,
dog er det en skam med de bugs der er i spillet.

med venlig hilsen
kjeld Larsen

Fra : DaWizeGuy

Dato : 04-09-02 20:26

KjL wrote:
> [...]
> og jeg kan ikke gennemføre spillet med kun en person...det er i
> øvrigt et udemærket spil, dog er det en skam med de bugs der er i

Jeg mener ikke, at den AI kontrollerede soldat kan heale sig selv. Men du
kan jo bare skifte mellem de to soldater og heale dem efterhånden som det er
nødvendigt.
Anders

Fra : KjL

Dato : 04-09-02 20:32

>Men du
> kan jo bare skifte mellem de to soldater og heale dem efterhånden som det
er
> nødvendigt.

Lyder godt meeen hvordan gøres det da der ikke står noget om det i
opsætningen?

mvh
kjeld Larsen

DaWizeGuy <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en