MS Windows
briani 27239
Disken er tom?
Fra : XcaliBerG

Dato : 04-09-02 16:14

Jeg har for et par måneder siden, købt en brugt comp.!
Dem der solgte den sagde den havde en 8 GB HD - men den var på 4 GB,
samtidig med at den var lavet til FAT32, så den fik dobbelt så meget
plads, hvilket vil sige at HD kun var på 2 GB!
Skod nok - men det er ikke mit spørgsmål...

Mit spørgsmål er, om der ikke er en funktion så man kan slå den der
besked fra, om at C:\ er fuldt?

Det ødelægger mit CS spil, når den pludselig kommer op!

Min ene HD ( C:\ ) har 1.6 GB ( Ved det ikke er meget - men er meget
fattig, og har ikke råd til en større ) og min anden ( E:\ ) har 4GB!

Der er 200 MB, som kan variere fra 100 - 200 MB, fri plads på C:\...

Behøver skod Windows virkelig informere mig 20 gange om dagen om at mit
C:\ næsten er tomt?

Kan det ikke slås fra?

http://www.kandu.dk/

Fra : scn

Dato : 04-09-02 16:16

"XcaliBerG" <XcaliBerG.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samtidig med at den var lavet til FAT32, så den fik dobbelt så meget
> plads, hvilket vil sige at HD kun var på 2 GB!

hvad står der når du starter op ??
kan ikke forstå hvordan 4GB bliver til 2GB

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-09-02 19:30

FAT32 er ikke en komprimering så der er ingen måde den kan gøre en 2GB
disk til en 4GB.
Hvad rapporterer BIOS om størrelsen.