Torrins passage
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-02 14:33

Er der nogen, der kender snydekoder til dette spil?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Devast8or

Dato : 04-09-02 14:39

http://www.google.com/search?q=Torin%27s+passage+cheat&ie=ISO-8859-1&hl=da&l
r=

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-02 21:37

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message

http://www.google.com/search?q=Torin%27s+passage+cheat&ie=ISO-8859-1&hl=da&l
> r=

Tak for det. Jeg havde fået lavet en stavefejl og dermed 0 resultater.

Mange hilsner
Anette Linnea

Fra : Devast8or

Dato : 05-09-02 00:00

Jep, det opdagede jeg da jeg skrev med 2 r :). Computere er ikke specielt
tilgivende i den sammenhæng. God fornøjelse med at trawle de mange sider
igennem efter noget brugbart.

Devast8or