noder
Fra : Jørgen B

Dato : 04-09-02 14:25

Hej

Er der nogen steder på nette man kan få noder
til Yesterday for klaver og eller keyboard.

Jørgen

Fra : Mads Breddam

Dato : 04-09-02 14:45

> Er der nogen steder på nette man kan få noder
> til Yesterday for klaver og eller keyboard.

Det er nok den sang, inden for populærmusikken, som er nemmest at finde i
sangbøger, - overhovedet. Så jeg ville nok opsøge biblioteket.

Men hvis ikke, kan du sikkert hente den www.midifarm.com som midifil, åbne
den i NoteWorthy, printe og spille. Midifilen koster penge - men dette kan
omgåes, og programmet kan hentes som shareware.

--
Mads Breddam
breddam@esenet.dk

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Chano Andersen

Dato : 07-09-02 03:59

On Wed, 4 Sep 2002 15:45:06 +0200, Mads Breddam <breddam@esenet.dk> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
> Men hvis ikke, kan du sikkert hente den www.midifarm.com som midifil, åbne
> den i NoteWorthy, printe og spille. Midifilen koster penge - men dette kan
> omgåes, og programmet kan hentes som shareware.

Siden hvornår er MidiFarm begyndt at tage penge for filerne? Der var da
flere 1000 gratis sidst jeg kiggede, og det er ikke meget over 1 uge siden.

Desuden findes der også Musicator, Cakewalk og Cubase til at udskrive
noderne.. Og der er sikkert flere...

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564