Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G2 - Aspille avi ?
Fra : .Kody

Dato : 04-09-02 14:21

Hejsa

Hvorfor kan jeg ikke afspille avi film, optaget med canon G2
på min pc ? Skal jeg installere et specielt codec ?

windows 98

..Kody

Fra : Benny Holdgaard Jens~

Dato : 04-09-02 15:53

> Hvorfor kan jeg ikke afspille avi film, optaget med canon G2
> på min pc ? Skal jeg installere et specielt codec ?

Ja - du skal installere QuickTime

http://www.apple.com/quicktime/download/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-09-02 16:25

".Kody" skrev i en meddelelse
> Hvorfor kan jeg ikke afspille avi film, optaget med canon G2
> på min pc ? Skal jeg installere et specielt codec ?

Nu har jeg godtnok "kun" et Canon A40 - men der burde
vel ikke være forskel i formatet ?

Jeg kan fint se filmklippene i Windows Media Player !

Jeg har et divx-codec installeret men ved ikke om det
har nogen betydning for disse filmklip ?

--

Jan Vestergaard
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : POM

Dato : 05-09-02 20:24

> Nu har jeg godtnok "kun" et Canon A40 - men der burde
> vel ikke være forskel i formatet ?
>
> Jeg kan fint se filmklippene i Windows Media Player !

Det har ingen betydning, for jeg har det også, og jeg kan kun se
videofilerne fra mit G2 med Quick time. Mærkeligt og meget irriterende.

Per O.

Fra : Kurt Larsen

Dato : 04-09-02 19:12

".Kody" <mgs@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvorfor kan jeg ikke afspille avi film, optaget med canon G2
> på min pc ? Skal jeg installere et specielt codec ?

Hvilket program forsøger du at se det i? Prøv lige først, om du ikke kan
gøre det i ZoomBrowser, som fulgte med G2'en??

Kurt

Fra : Morten Sørensen

Dato : 05-09-02 11:36

".Kody" <mgs@email.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvorfor kan jeg ikke afspille avi film, optaget med canon G2
> på min pc ? Skal jeg installere et specielt codec ?

VirtualDub kan lave det om til hvad du har lyst til - også selv om du ikke
har det rigtige codec

www.virtualdub.org

Mvh

Morten