8210 problemer
Fra : Joannes Javobsen

Dato : 04-09-02 13:41

Hej Gruppe

HAr problemer med min 8210´er der når man besvarer et opkald ,og har
snakke i ca. 10 sekunder så slukker telefonen .
Har prøvet med et andet batteri ,men samme historie .
Det virker som om at når telefonen skal bruge noget strøm så går det
galt.
Hvad kan fejlen være ??

Mvh JJ

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 05-09-02 21:56

Hej
"Joannes Javobsen" <joannes@jacobsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har prøvet med et andet batteri ,men samme historie .
> Det virker som om at når telefonen skal bruge noget strøm så går det

Det er ofte PA-trinet der er stået af.

Morten

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 06-09-02 07:40

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:al8gci$51$1@sunsite.dk...
> Det er ofte PA-trinet der er stået af.

Og det er?

\Mandal

--
Fjern FJERNES fra mail ved direkte kontakt

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 10-09-02 11:14

Hej
"Brian Fisker [8900]" <Roye@FJERNESkom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:al8gci$51$1@sunsite.dk...
>
> Og det er?
Pa trinet er selve effekt modulet i senderen i telefonen.

Morten

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 10-09-02 11:34

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:alkgmb$qju$1@sunsite.dk...
> Pa trinet er selve effekt modulet i senderen i telefonen.

Okay, takker

\Mandal