luftpumpe
Fra : intruder1500

Dato : 04-09-02 13:23

aldi og netto, havde i sommers nogle genopladelige pumper der mindede om
en hårtørrer.
er der nogle der ved hvor man kan købe sådan en nu?

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Larsen

Dato : 04-09-02 14:36

intruder1500 wrote:
> aldi og netto, havde i sommers nogle genopladelige pumper der mindede
> om en hårtørrer.
> er der nogle der ved hvor man kan købe sådan en nu?

Jeg har set dem i Bauhaus (Glostrup)
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Gismo

Dato : 09-09-02 23:57

"intruder1500" < Skrev
> aldi og netto, havde i sommers nogle genopladelige pumper der mindede om
> en hårtørrer.
> er der nogle der ved hvor man kan købe sådan en nu?

Har denne pumpe et navn og hvad koster den?

Gismo.

Fra : Gismo

Dato : 22-09-02 10:30

"intruder1500" <intruder1500.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> aldi og netto, havde i sommers nogle genopladelige pumper der mindede om
> en hårtørrer.
> er der nogle der ved hvor man kan købe sådan en nu?

Jeg tror jeg har fundet den, det er i tyskland hos et firma der hedder
www.pieper-gladbeck.de
Skriv "pumpe" i søge felt den ene er til 12 V og den anden til 220V.
Varenr. 510-701
Varenr. 501-702

Jeg har set en der kan oplades og det er den jeg leder efter.