Begynderkursus til os med fluestang.
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 04-09-02 12:10

Hej.

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan få et begynderkursus,
udi fluefiskeriets ædle kunst? Jeg bor i Aalborg og er total
nybegynder.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Michael Andersen

Dato : 04-09-02 22:40

Hej Brian.....

Ja, Jægeren & Lystfiskeren i Marenturisgade i Aalborg har lige afholdt
kursus på græsplæne, men de afholder også kursus i Blokhus fiskepark
Onsdag d. 11-09, der er kun 10 pladser på kurset, men er der ikke flere
pladser må du gerne købe min da jeg er blevet forhindret i at møde op.
Det er god undervisning man får.
Det koster 100.- samme pris som i forretningen.
Så skriv hvis du er interresseret, så kan vi evt. mødes.

Mvh. Michael Andersen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 05-09-02 13:11

On Wed, 4 Sep 2002 23:39:43 +0200, Michael Andersen
<michael.aa@sol.dk> wrote:

>Så skriv hvis du er interresseret, så kan vi evt. mødes.

Jeps. Jeg er meget interesseret. Du får lige en mail fra mig.

Mvh. Brian

--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 09-09-02 11:28

<michael.aa@sol.dk> wrote:

>Så skriv hvis du er interresseret, så kan vi evt. mødes.

Hej Michael.

Jeg har sendt en e-mail, men jeg har ikke hørt fra dig. Jeg fik selv
den sidste plads de havde tilbage. Så hvis du selv kommer, så ses vi
ellers håber jeg at du kommer af med "billetten" til en anden.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk