Manglende synkronisering mellem online-ænd~
Fra : Jobbreaker Kursist

Dato : 04-09-02 11:30

Hvis jeg
1) laver en mappe online (f.eks. fordi jeg skal passwordbeskytte den,
hvilket vist nok kun kan lade sig gøre online med FP) og herefter lukker ned
og
2) laver andre ændringer ikke-online (f.eks. tilføjer en anden ny mappe) og
herefter
3) udgiver disse sidste ændringer - så
4) blir ændringer fra online-arbejdet ikke synkroniseret så jeg kan finde
mappen fra online-arbejdet på min pc

Det betyder jo, at jeg skal HUSKE hvad jeg har lavet online i modsætning til
det jeg har lavet off-line, som jo ligger i kopi på computeren.

Kan det virkelig passe, at jeg ikke kan få opdateret mit online-arbejde så
jeg har en korrekt kopi på min pc

Venlig hilsen
Kent Sørensen

Fra : ITskolen

Dato : 09-09-02 09:43

Hej. Der er ingen synkronisering på den måde du taler om, og det er fordi
man bedst bruger FP ENTEN online ELLER lokalt. Er der nogen bestemt grund
til at du ikke laver alt online ?
Venligst
Erik

Fra : mia

Dato : 16-09-02 10:28

Ja, jeg synes det er nemmest - og billigst - at arbejde lokalt og off-line -
og uploader så.
Det medfører at jeg altid har en præcis kopi af min hjemmeside på min
lokalcomputer. Og at jeg kan arbejde videre herfra.
Når jeg så skal lave f.eks. passwordbeskyttede mapper, er jeg nødt til at
arbejde online. Og dermed har jeg fremover ikke en korrekt kopi på min
hjemmeside.
Øv!!

VH Kent Sørensen