HJÆLP!!! Problem med headsæt i MSN. Har Ne~
Fra : Mogens Busk

Dato : 04-09-02 10:53

Hej,
Jeg har Netexpress 2 med en SpeedStream 2601 router, fast IP og har en hub
hvor jeg har en anden computer opkoblet.
Jeg vil gerne bruge headsæt i MSN, men kan ikke få det til at virke.
Kan ikke finde ud af hvilken port jeg skal åbne og hvilke nummerer jeg skal
skrive, eller hvor.
Firewall er slået fra og jeg køre Windows XP
SpeedStream Firmware version: Version 7.0 Release 28

Mvh
Mogens

Fra : Gert Christensen

Dato : 04-09-02 22:09