Gemte SMS beskeder på gl. SIM kort
Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 04-09-02 06:39

Hej NG

Jeg har en Nokia 6150, hvor jeg netop har skiftet abonnement.
Det viser sig, at de SMS beskeder jeg har haft gemt, har ligget gemt på det
gamle sim kort.
Er det muligt på nogen nem måde i den telefon her, at overføre disse
beskeder til telefonen, så de ligger der uanset hvilket sim kort der er i???
(Jeg kan sætte det gamle sim kort i, og se alle beskeder endnu....)

Min kæreste har en 6210, og hans gemte sms'er må have ligget på telefonen,
for da han skiftede sim kort var de der stadig.

Håber I kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Peggy-Sue

Fra : Frank W

Dato : 04-09-02 07:23

On Wed, 4 Sep 2002 07:38:48 +0200, "Peggy-Sue Rønnow"
<psr.fjern@dpnet.dk> wrote:

> [...]
>beskeder til telefonen, så de ligger der uanset hvilket sim kort der er i???
>(Jeg kan sætte det gamle sim kort i, og se alle beskeder endnu....)

Den nemmeste måde er at sende SMS'erne til en anden mobiltelefon og så
sende dem retur til dit nye nr. Du kan ikke gøre det alene ved hjælp
af 6150'eren.

Hilsen
Frank