MS Windows
briani 27239
(måske OT): Prob. med kørsel af FP2000
Fra : Pipeline

Dato : 04-09-02 00:28

Dette har ikke så meget med Windows at gøre, men jeg ved ikke hvor jeg
ellers skal spørge.

Jeg har installeret en ny Master-HD, og klonede den gamle med Seagates
Discwizard. Det forløb fint men nu kan jeg ikke starte FrontPage2000 op. Der
kommer en dialogboks hvor der står at FP ikke er korrekt installeret. Jeg
har prøvet at reparere, og slette hele MS Officepakken (2000 Premium DK) men
efter geninstallering fortsætter problemet. Jeg har fundet en mappe under
Programmer der hedder Microsoft Frontpage og den ser således ud:
\version3.0\bin\ I bin-mappen ligger der to filer fp98sadm.exe samt
fp98swin.exe. Disse filer kan godt slettes, men de popper op igen efter et
par sekunder. Forsøger jeg at slette hele mappen får jeg beskeden "Adgang
nægtet".
Hvad gør jeg? Skal jeg ind og pille i Registreringsdatabasen? Hvis ja, hvor?

MVH
Pipeline

PS: de øvrige Officeprogrammer fungerer fint.

Fra : Pipeline

Dato : 04-09-02 00:29

Ups, jeg glemte at skrive at jeg kører WinXP Pro DK.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-09-02 03:10

Denne mappe har som sådan ikke noget med FP2000 at gøre. Bibeholdes
kun for kompatibilitet med FP98.
Microsoft har et værktøj du kan hente til at slette alle spor af
Office2000 så du kan geninstallere.

Fra : Pipeline

Dato : 05-09-02 00:51

> Office2000 så du kan geninstallere.

Ved du hvad værktøjet hedder, eller hvor jeg kan hente det? Jeg har surfet
rundt på MS´ sider men kan ikke finde noget?
På forhånd STOR tak for hjælpen

MVH
Pipeline

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-09-02 06:37

http://office.microsoft.com/
Der skulle du kunne finde det i download sektionen.