MS Windows
briani 27239
Aktivering af Windowsupdate!?
Fra : njay

Dato : 03-09-02 22:02

Min "Windows Update" funktion til XP virker ikker mere.
(fejkode (0x80070052)
Og i "egenskaber for system" under "automatisk update" skriver den
også at tjensten ikke er tilgængelig. Og alle features er deactivatet.
Jeg har støvsuget indernettet omkring fejlkoden, men nada resultat!
Hvad kan jeg gøre? (og nej, ikke format c: /q)

Mvh Niels
nwhy@mail.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-09-02 03:05

Lyder som om du har installeret en beta version af XP SP1
Eller har den ulovligt "leakede" Corporate version af XP.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 04-09-02 03:31

> Eller har den ulovligt "leakede" Corporate version af XP.

Den virker fint på windows update indtil vidre.

Andreas Jeppesen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-09-02 19:15

Ikke meget længere. Da dette nu er offentliggjort af MS kan jeg sige
at Windowsupdate vil blokere for den nævnte version af XP.
Desuden vil SP1 ikke kunne installeres på den.