Et par hutige spørgsmål vedr. unlock af 32~
Fra : Kenneth

Dato : 20-02-01 19:55

Den skruetrækker (Torx) man skal bruge, hvilken str./betegnelse er det?
Jeg har hørt at den hed Torx T6, men personen var ikke 100 % sikker.

Kan man købe den i et alm. byggemarked?

Mvh.

Kenneth kennethsejberg@privat.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-02-01 21:01

"Kenneth" <gsafbghs@gfdag.dk> skrev i en meddelelse
> Den skruetrækker (Torx) man skal bruge, hvilken str./betegnelse er det?
> Jeg har hørt at den hed Torx T6, men personen var ikke 100 % sikker.
>
> Kan man købe den i et alm. byggemarked?

2 gange korrekt.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Lasse Laursen

Dato : 20-02-01 21:20

Ikke helt korrekt. Det er en Torx T6, du skal bruge. Men du kan ikke købe
den hvor som helst. Ikke engang Silvan i Aalborg havde den, så jeg bestilte
min hos www.rc-components.dk

Venlig hilsen Lasse
webmaster@easysms.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-02-01 21:36

"Lasse Laursen" <lasse_laursen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke helt korrekt. Det er en Torx T6, du skal bruge. Men du kan ikke købe
> den hvor som helst. Ikke engang Silvan i Aalborg havde den, så jeg bestilte
> min hos www.rc-components.dk

Jeg købte et sæt hos Silvan i deres "rode-marked".
Der er 7 små skruetrækker i og kostede 80 kr.

Fra : * Morpheus *

Dato : 20-02-01 21:22

Her er et citat fra (www.mobiltricks.dk):

Du skal bruge følgende :

Vibrator motor
Torx 6 skruetrækker
Datakabel
Aktiveringsprogram

* Morpheus *

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-02-01 21:36

"* Morpheus *" <morpheus@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal bruge følgende :
>
> Vibrator motor
> Torx 6 skruetrækker
> Datakabel
> Aktiveringsprogram

Skal man bruge en vibrator motor for at un-locke en Nokia

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-02-01 09:11

"Morten Fruergaard" <fornavn@efternavn.com> wrote in message

> Skal man bruge en vibrator motor for at un-locke en Nokia

Ja og en rystepudser naturligvis..

Hygge

Flemming

Fra : * Morpheus *

Dato : 21-02-01 13:23

[SNIP]

> Ja og en rystepudser naturligvis..

He he.... Min fejl, jeg havde lige mine tanker et andet sted

* Morpheus *