MS Windows
briani 27239
Stadig problem med at downloade med Win200~
Fra : Salmack

Dato : 03-09-02 21:17

Jeg havde for nogen tid siden et kedeligt problem med
Windows 2000 (SP2). Jeg kunne ikke downloade
store filer over FTP og IRC. En formatering af harddisken
ordnede dog problemet, men jeg fandt aldrig helt ud af,
hvad problemet var.
Og i dag har jeg opdaget, at problemet er kommet igen.

Fra : Salmack

Dato : 03-09-02 21:21

(pokkers knapper... de sidder alt for tæt!)

Er der nogen, der har en idé om, hvad der evt.
kan forårsage de problemer? Det virkede fint
fra sidste tirsdag og til i dag.

Jeg har tjekket, og det ser ud til at være alle filer.
Problemet opstår dog mest, når filen har været afbrudt
og er blevet genoptaget. Men hvorfor er den dog lige
begyndt på det nu på en helt frisk installation?

Fra : Edmund

Dato : 04-09-02 05:41

Salmack skrev:

> Jeg har tjekket, og det ser ud til at være alle filer.
> Problemet opstår dog mest, når filen har været afbrudt
> og er blevet genoptaget. Men hvorfor er den dog lige
> begyndt på det nu på en helt frisk installation?

Du skal bruge en downloadmanager.
Det er ikke kun dig der har det problem, jeg skal også være heldig i XP
hvis en download har været afbrudt.
Prøv evt. at tømme dine internet filer inder du starter på en download,
hvis den plads du har afsat til internetfiler er for lille, overskriver
den måske de info den skal bruge til en genoptagelse af download.

Spørg i dk.edb.internet.software.browser det kan være at experterne der
kan fortælle noget.

--
Mvh Edmund

Fra : Salmack

Dato : 04-09-02 17:48

Det har intet med Internet Explorer at gøre.
Jeg bruger mIRC 6.02 og FlashFXP 1.43 til at
downloade med, men lige pludselig kan filerne
ikke afspilles (igen).

Filerne lægges direkte på Drev F, som er en
111 Gb HDD med masser af fri plads, så det kan
vel ikke være problemer med Temp. filer!?

Mvh. Salmack