Idioti at købe single-band telefon?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 03-09-02 20:45

Hej

Overvejer at købe en gammel telefon som er singleband...
Er det overhovedet klogt at gøre?
Hvilke problemer kan det give?

Mvh
Rasmus Hauge
--
ICQ: 126307471
Ved svar fjern NO-SPAM i emailadressen

Fra : Fischer

Dato : 03-09-02 21:10

> Overvejer at købe en gammel telefon som er singleband...
> Er det overhovedet klogt at gøre?

Det kan sagtens være en god beslutning.
Prisen er vel tilpas lav.

> Hvilke problemer kan det give?

Du vil kun få ordentligt udbytte af telefonen ved at vælge et selskab der
bruger TDC's eller Sonofon's net. Men der er masser at vælge imellem.
Der er næppe problemer med at bruge telefonen. Jeg bruger selv en gammel GSM
900 telefon af og til, og har aldrig haft problemer med at fange nettet.

Dog kan du let få problemer i udlandet. En kollega til mig havde en gammel
telefon med på ferie og fik problemer allerede i Tyskland - tilsyneladende
fordi telefonen var single-band.

*Fischer

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 03-09-02 21:24

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Du vil kun få ordentligt udbytte af telefonen ved at vælge et selskab der
> bruger TDC's eller Sonofon's net

Hej Fischer
Tak for hjælpen.
Jeg bruger telmore, så det skulle ikke være noget problem.

Mvh
Rasmus Hauge