MS Windows
briani 27239
IMESH og ubrugelige programmer ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 03-09-02 20:59

Har tidligere haft IMESH installeret og brugt det flittegt indtil et
virus helvede brød løs på min maskine med trojanske heste og andet
snavs.

Er dog røget på IMESH igen, da mængden af dejlige musikfiler,
programmer ogf ilm lokker så meget, at selv en trojansk hest ikke
skræmmer :)

Men ved nogen i grunden, hvad alle de pokkers ekstra programmer, som
man får med IMESH, skal bruges til - andet end at kaste dem ud til
højre ?

Bla Bonzibuddy har jeg mistænkt for at sløve hele systemet ned.
Sidst jeg havde virus, mistænkte jeg min egen dumhed, da jeg
downloadede filer med lynets hast uden at tjekkke dem for virus - men
nu mistænker jeg også selve IMESH programmet og alle dets
tillægsprogrammer for at være inficeret med virus - nogen, der ved
mere konkret ?

Fra : H. Johansen

Dato : 03-09-02 21:56

Jeg prøvede at installere imesh, og hold da k..... en masse spyware og alt
andet muligt l.o.r.t.......

Bagefter kørte jeg Adaware, og den fandt 101 (et hundrede og eén) nye
elementer !!!!!!

Pis program

HJ

Fra : Dr. Ralph

Dato : 03-09-02 22:31

>Pis program
>
>HJ

Du har ret, men hold da op for en masse dejlige filer den giver adgang
til :)

Fra : Robert Jensen

Dato : 04-09-02 20:25

"Dr. Ralph" <dr.ralph@solremove.dk> wrote in message

> Du har ret, men hold da op for en masse dejlige filer den giver adgang
> til :)

prøv kazaa lite.
ingen spyware og lign, men en masse dejlige filer.

robert

Fra : Dr. Ralph

Dato : 04-09-02 20:35

>prøv kazaa lite.
>ingen spyware og lign, men en masse dejlige filer.

Fortæl mig lige, hvad ordet spyware egentlig dækker - er det en fil
med virus eller en fil, der lægger op til trojanske heste ?

Har iøvrigt installeret kazaa Lite - men syntes dog, at Imesh lige
giver det ekstra udvalg - men tror iøvrigt at mange af filerne går
igen på de forskellige DL steder.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-09-02 08:16

> Fortæl mig lige, hvad ordet spyware egentlig dækker - er det en fil

Spyware er software der bliver lagt ind på din maskine og snylter. Enten ved
at sende oplysninger og din færd på nettet eller ved at bruge af din
processorkraft. Spyware er en trussel for privatlivets fred.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Toxicana