1. Besøg af fremmede !
Fra : Holm

Dato : 03-09-02 20:25

Godaften NG.

Jeg har lige haft besøg af nogle hvalpe-interesserede mennesker !
De kom for at se på en af tæverne , ...
Det var flinke folk , som spurgte meget til forældre hundene og deres
egenskaber.De havde haft en labrador før , som blev 14 år.

De faldt for lille Gaia , den brune/hvide tæve med det lille frække
hovede..hvem kan også andet ? Men hun er lidt flabet..hende Gaia , og vil
gerne bestemme lidt!
Det er altid spændende at se folk an , men man kan bare aldrig helt vide om
skindet bedrager vel ?

Jeg har det lidt hårdt med det , og vil bare slet ikke aflevere nogle af
hvalpene til nogen.....snøft !!!
Selvfølgelig vil jeg da det , ...det er vist for svært at træne 10 hunde på
én gang ikke ???

Jeg rydder op i én uendelighed..vasker tæpper hver dag..og smider tons vis
af aviser væk...PYHA..
....men jeg nyder hver eneste dag , og ved at mit hjerte banker for hunde, og
dyr i det hele taget...dette er min passion !

Om blot en måned er de klar til at flytte , hvor bliver tiden af ?...
jeg er nu temmelig stolt af "mor-hund"...hun stirrer lige nye folk i øjnene
, bedømmer dem lige hurtigt , og hvis de gider at lege med hende , lige
kaste en enkelt bold..så går de an !!
Alle må godt løfte hendes hvalpe op...MEN de skal også nusse mor, og gør de
ikke det , så maser hun sig ind under deres arm , og bliver siddende indtil
de forstår en hentydning....:0)))
Far må også gerne være med nu ...men deeet giiider han ikke......!!Han er
meget mere glad for kattekillinger...

Mange sene hilsener
Holm