MS Windows
briani 27239
XP SP1
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-02 19:57

Hej

Sig mig,,hvornår kommer denne SP1 til Windows XP (eng) ?

Nogen der ved noget? stadig intet på windows update

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-09-02 20:14

Bjarke Hansen skrev bl.a.:

> Sig mig,,hvornår kommer denne SP1 til Windows XP (eng) ?
> Nogen der ved noget? stadig intet på windows update

http://www.activewin.com/awin/comments.asp?HeadlineIndex=11421

Mjae... den ligger på deres server, men det er nok ikke beregnet til at alle
verdens WinXP brugere skal hente der fra, for hastigheden er håbløs. Jeg
synes jeg så noget om at den kommer på de _rigtige_ Microsoft servere den
9/9.

--
Lars

Bruger du OutlookExpress uden OE-QuoteFix?
Skynd dig denne vej -> http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Kaj-Aage Krull

Dato : 03-09-02 22:11

> Hej
>
> Sig mig,,hvornår kommer denne SP1 til Windows XP (eng) ?
>
> Nogen der ved noget? stadig intet på windows update

Den kan (måske) endnu hentes på:
http://www.fileconnect.net/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=
40
men det går meget langsomt.
Installerer uden problemer. Det er en .rar fil.
mvh
kru

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-09-02 22:27

Kaj-Aage Krull skrev bl.a.:

> Den kan (måske) endnu hentes på:

http://www.fileconnect.net/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=
> 40

Hmmm... build 1106. Er det den samme som "final"?

--
Lars

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 23:40

Dr. Ralph skrev:

> Du ramte rigtigt, Madsen og tak for tilbuddet - men fik den nu hentet
> via et andet mirror, hvor den hentede med 33 kbps- har fået den nu.

Ok. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 00:17

Lars Jørgensen skrev:

> Hmmm... build 1106. Er det den samme som "final"?

Det ser ud til det:
http://www.driverheaven.net/thread.php?id=4857

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 05-09-02 17:20

Lars Stokholm skrev:

> Den fik jeg også. Jeg har ligeledes heller ikke oplevet problemer
> siden.

Ok. Så er jeg mere rolig. :)

Madsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-09-02 21:33

> Ok. Så er jeg mere rolig. :)

Jeg fik den ikkke

Fra : Madsen

Dato : 06-09-02 21:54

Bjarke Hansen skrev:

http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp1/remove_nodir.gif

> Jeg fik den ikkke

Jeg satser på at den ikke har nogen nævneværdig betydning. ;)

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-09-02 22:55

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

>http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp1/remove_nodir.gif

>Jeg satser på at den ikke har nogen nævneværdig betydning. ;)

Jo! Du må hellere formatere og reinstallere - for en sikkerheds skyld

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 00:24

Madsen skrev:

> Det ser ud til det:
> http://www.driverheaven.net/thread.php?id=4857

Hmm, og dog:
http://sky999.com/home/modules.php?name=News&file=article&sid=933
This build also has the (For testing purposes only...........) on
the desktop! You can download it now or wait on 9,september internet
to upgrade.

Hvorfor skulle en final release have 'For testing purposes only'
skrevet på skrivebordet? Jeg tror det er bedre at vente til d. 9 :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 01:56

Madsen skrev:

[XP SP1 build 1106]

> Hvorfor skulle en final release have 'For testing purposes only'
> skrevet på skrivebordet?

Den der 180-dages beta-version som slap ud for noget tid siden
hed 1105, så det kan nu alligevel godt være at denne er final.

Madsen.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 04-09-02 07:27

>Den der 180-dages beta-version som slap ud for noget tid siden
>hed 1105, så det kan nu alligevel godt være at denne er final.

Nogen der har DL'et den ?

Er der er DIREKTE link ?

Virker den til win XP pro US edt. ?

Fra : Kaj-Aage Krull

Dato : 04-09-02 08:07

"Dr. Ralph" <dr.ralph@solremove.dk> wrote in message

> Nogen der har DL'et den ?
>
> Er der er DIREKTE link ?
>
> Virker den til win XP pro US edt. ?

På den adresse, som jeg skrev i mit første indlæg, ligger et antal links til
filen.
Det er som nævnt en .rar - fil
Den er på 135Mb.
Det går meget langsomt.
Den installerer fint på XPUS ver.
Der er ikke noget som tyder på at det ikke er en final.
Det står i øvrigt på DL- filen (for, hvad det måtte være værd!.
mvh
kru>

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 13:11

Dr. Ralph skrev:

> Nogen der har DL'et den ?

Jeg har hentet den i nat og har lige installeret den på WinXP Pro UK.

> Er der er DIREKTE link ?

Jeg brugte Mirror 5 på denne side:
http://makeashorterlink.com/?O595230B1

> Virker den til win XP pro US edt. ?

Tilsyneladende ingen problemer og det tyder ikke på at være en beta.

Madsen.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 04-09-02 17:24

>Tilsyneladende ingen problemer og det tyder ikke på at være en beta.

OK takker

Hvad oplever du af forbedringer - noget synligt ?

Fra : Dr. Ralph

Dato : 04-09-02 17:42

Sig mig lige Madsen - jeg får en kinesisk side op, når jeg trykker på
dit link - der vil have mig til at installere kinesisk sprog for at
komme videre - er det en US XP1 - eller hvad ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-09-02 19:57

> Jeg brugte Mirror 5 på denne side:
> http://makeashorterlink.com/?O595230B1

Tak, det prøver jeg lgie at downloade...

Samme antal bytes, som den fil som heder "xpsp1_en_x86.exe"

Og det går pænt stærkt.... 112 KB/s (TDC 1meg)

Fra : Dr. Ralph

Dato : 04-09-02 20:28

>Og det går pænt stærkt.... 112 KB/s (TDC 1meg)

Har lige (prøvet) at hente den, men forgæves.
Jeg lå med sølle 12-17 kbps - og nu hér, hvor den manglede 30 MB så
koblede serveren af - fed stabil server....NOT :(

Fra : Madsen

Dato : 06-09-02 23:21

Peter Loumann skrev:

> Jo! Du må hellere formatere og reinstallere - for en sikkerheds skyld

Knyt. ;)

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-09-02 23:58

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

[...]

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 19:51

Dr. Ralph skrev:

> Hvad oplever du af forbedringer - noget synligt ?

Næ. WinXP tog dobbelt så lang tid om at starte efter at SP1 var
installeret, men det kunne heldigvis løses ved at køre Bootvis.
Ellers er det meste vel blot fejlrettelser, men også en mulighed
for at afinstallere IE og OE f.eks. Jeg har ikke haft tid til at
kigge på hvad der egentlig er sket af ændringerne. Jeg har blot
installeret den og brugt pc'en som normalt i dag, for lige at
tjekke om alt kører som det skal, og det gør det tilsyneladende.

Madsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-09-02 16:09

> Næ. WinXP tog dobbelt så lang tid om at starte efter at SP1 var
> installeret, men det kunne heldigvis løses ved at køre Bootvis.

Jeg har også installerede den...

Men efter jeg havde gjort det,, ville Windows ikke boote.. Den gik istå, der
hvor den plejer at skifte opløsning, og gå videre i windows...

Men efter nogle forsæg med fejlsikret tilstand osv.. Installerede jeg det
igen.. Hvorefter den godt kunne starte... men den står og sover ved
baggrundsbilledet, i ca. 2.3 minutter, før der sker noget..???

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-09-02 21:34

>Hvorefter den godt kunne starte... men den står og sover ved
> baggrundsbilledet, i ca. 2.3 minutter, før der sker noget..???

Det skal lige siges, at det åbenbart kun lige var ved første opstart, den
gjorde dette.

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 19:51

Dr. Ralph skrev:

> Sig mig lige Madsen - jeg får en kinesisk side op, når jeg trykker på
> dit link - der vil have mig til at installere kinesisk sprog for at
> komme videre - er det en US XP1 - eller hvad ?

Ja, det er en US XP1.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 20:07

Bjarke Hansen skrev:

> Og det går pænt stærkt.... 112 KB/s (TDC 1meg)

Der er muligvis ikke så meget pres på som sidste nat så, for her gik
det dæleme langsomt.

Madsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-09-02 20:15

> Der er muligvis ikke så meget pres på som sidste nat så, for her gik
> det dæleme langsomt.

Nu er den færdig.. dog var gennemsnit ikke liige så hurtigt

Jeg bruger 10 connections

URL http://dlb.pchome.net/system/patch/xpsp1-1106.exe
Comment
Referer
http://www.sky999.com/home/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetai
ls&lid=233&title=WindowsXP%20SP1%20Build%201106%20Final
Resume Yes
Local File J:\Downloads\xpsp1-1106.exe
File Date 09/02/02 05:02:34
File Size 140440152
Completed 140440152
Total Time 00:21:49
Average Speed 104.77 KB/s
Create Time 09/04/02 20:51:01
Complete Time 09/04/02 21:13:07

Fra : Madsen

Dato : 04-09-02 20:54

Dr. Ralph skrev:

> Har lige (prøvet) at hente den, men forgæves.
> Jeg lå med sølle 12-17 kbps - og nu hér, hvor den manglede 30 MB så
> koblede serveren af - fed stabil server....NOT :(

Tjek din e-mail, hvis jeg da ellers har ramt rigtigt, men det vil
jeg da mene at jeg har. Skal man ikke bare fjerne ordet 'remove' fra
adressen, eller?

Madsen.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 04-09-02 23:26

> [...]

Du ramte rigtigt, Madsen og tak for tilbuddet - men fik den nu hentet
via et andet mirror, hvor den hentede med 33 kbps- har fået den nu.

Men tak for tilbuddet :)

Fra : Madsen

Dato : 05-09-02 16:49

Bjarke Hansen skrev:

> [...]
> jeg det igen.. Hvorefter den godt kunne starte... men den står og
> sover ved baggrundsbilledet, i ca. 2.3 minutter, før der sker

Hmm, jeg ved ikke hvad årsagen er. Det kører uden nogen som helst
problemer her hos mig. Den eneste fejl jeg oplevede var da jeg
genstartede Windows første gang, efter at SP1 var installeret.
Lige inden ikonerne kom frem på skrivebordet, fik jeg denne her:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp1/remove_nodir.gif
Aner ikke hvad det betyder, men har ikke set fejlen siden og har
heller ikke haft problemer med programmer som ikke kører ordentligt
efter at SP1 er kommet ind i systemet.

Inden jeg installerer den første servicepack på en Windowsversion
kører jeg altid en chkdsk og en sfc /scannow. Det gjorde jeg også
inden WinXP SP1. Om det så er det der er årsagen til at det kører
fint her, ved jeg ikke.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-09-02 17:15

In news:dk.edb.system.ms-windows Madsen wrote:

[Windows XP SP1]

> [...]
>skrivebordet, fik jeg denne her...

Den fik jeg også. Jeg har ligeledes heller ikke oplevet problemer

Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Madsen

Dato : 05-09-02 17:30

Madsen skrev:

> Inden jeg installerer den første servicepack på en Windowsversion
> kører jeg altid en chkdsk og en sfc /scannow. Det gjorde jeg også
> inden WinXP SP1.

Hmm, det får mig egentlig til at spekulere på hvad der mon sker når
man kører en sfc /scannow på Win2000 eller WinXP, hvor der allerede
er installeret en servicepack. Hvis man ikke har fået opdateret
cd'en med den nyeste servicepack, vil sfc /scannow mon så stille
systemfilerne tilbage den version som de har på cd'en? Nej, vel?
Det kunne jo da hurtigt ende i en mindre katastrofe hvis det var
tilfældet.

Madsen.