Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A40 uden serienummer
Fra : Anders&Birgitte

Dato : 03-09-02 19:10

Ville downloade Cannons "adjustment program" til mit A40, men da jeg vendte
kameraet om opdagede jeg til min skræk at serienummeret mangler!! Kameraet
er ca. 2-3 mdr gl. og købt hos PC-Netto, der nu er lukket.

Derudover er mit 128 MB sandisk cf-kort ødelagt, det nægter at lade sig
formatere og kamereat opfører sig underligt med kortet i. Jeg har ingen
problemer med det medfølgende kort.

Mit spørgsmål er så: er der nogen, der har et godt råd ang. manglende
serienummer - og har andre haft problemer med Sandisk cf-kortet??

Mvh Anders

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 03-09-02 19:48

> Mit spørgsmål er så: er der nogen, der har et godt råd ang. manglende
> serienummer - og har andre haft problemer med Sandisk cf-kortet??
>
> Mvh Anders

I mange billede fremvisningsprogrammer kan du under avanceret se
seriernummeret på det kamera billedet er taget med.
Når du først har fundet serienummeret var det nok en god ide at ringe til
Canon Danmark og fortælle dem historien for at høre om det er et kamera fra
"en forsvunden last" du er blevet prakket på.
Alternativt ringer polisen måske på en dag du har haft sendt billeder til
fremkaldelse og vil vide hvorfor du tager billeder med et kamera der er
meldt stjålet fra en sættevogn i frihavnen.

Henrik

Fra : ha

Dato : 03-09-02 20:03

> mangler!! Kameraet er ca. 2-3 mdr gl. og købt hos PC-Netto, der nu er
> lukket.

Hvis det er http://www.pc-netto.dk/ ser det altså ikke særligt lukket ud.

mvh
ha

Fra : Steen F.

Dato : 03-09-02 22:24

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse
> Hvis det er http://www.pc-netto.dk/ ser det altså ikke særligt lukket ud.

Jeg har handlet dér online for ganske få dage siden. Hvis de er lukket, må
det være sket indenfor de seneste par dage.

MVH
Steen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-09-02 14:40

On Tue, 3 Sep 2002 20:09:53 +0200, Anders&Birgitte wrote:

>Ville downloade Cannons "adjustment program" til mit A40, men da jeg vendte
>kameraet om opdagede jeg til min skræk at serienummeret mangler!!

Mangler? Hvordan mangler? Har det været der, men er blevet fjernet
eller er der bare ikke noget?

Venlig hilsen
Kurt Hansen