Microsoft Virtual Machine ??
Fra : Mike

Dato : 03-09-02 18:49

Har lige geninstalleret winxp, og skulle så lige opdaterer en af de
ældre hjemmesider, men den kræver Microsoft Virtual Machine (java
virtual machine) for at køre.
Hvor er det nu lige at jeg finder det ??
MS skriver på deres hjemmeside"
Automatic installation of Microsoft Virtual Machine is no longer
provided for Microsoft Windows XP."

men jeg kan huske at det har været oppe herinde på et tidspunkt, og at
der var en der havde en link til hvor man kunne downloade den, men
hvor var det lige ?

Fra : John

Dato : 03-09-02 21:13

"Mike" <mike.nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men jeg kan huske at det har været oppe herinde på et tidspunkt, og at
> der var en der havde en link til hvor man kunne downloade den, men
Har lige haft samme problem. Prøv at hente den ved Sun Microsystems:
http://java.sun.com/getjava/download.html
--
MVH
John K Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-09-02 21:16

Tue, 03 Sep 2002 19:48:53 +0200, skrev Mike
<mike.nospam@nospam.dk>:

>men jeg kan huske at det har været oppe herinde på et tidspunkt, og at
>der var en der havde en link til hvor man kunne downloade den, men
>hvor var det lige ?

Kig i news:dk.edb.internet.software.browser, der er flere tråde
om det.

Fra : Mike

Dato : 04-09-02 17:31

On Tue, 03 Sep 2002 22:15:41 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Kig i news:dk.edb.internet.software.browser, der er flere tråde
>om det.

Fandt flere links, Takker og bukker

Fra : John Buhl

Dato : 05-09-02 09:13

Her er linket; jeg har selv haft problemet og har løst det !!!
John
http://www.microsoft.com/java/download/dl_sdk40vm.htm