asus a7v333 onboard lyd kun i en kanal
Fra : Ole Jensen

Dato : 04-09-02 18:28

Jeg har lige netop indstalleret mit nye asus a7v333 bundkort og det fungerer
fint, undtagen at der kun er lyd i den ene højttaler, når jeg anvender det
lydkort der er onboard. Er det mon fordi bundkortet er defekt, eller har jeg
gjort noget forkert?

Kan jeg mon have ødelagt lydudgangen da jeg forbandt lydudgangen med mit
stereoanlæg, fordi min computer ikke er jordet?

Mvh. Ole Jensen

Fra : Anders Lund

Dato : 03-09-02 20:33

Ole Jensen wrote:
> [...]
> jeg anvender det lydkort der er onboard. Er det mon fordi bundkortet
> er defekt, eller har jeg gjort noget forkert?

Kontrollere at lydstikket sidder helt i. Nogle gange kan det godt være et
problem at stikket ikke er blevet trykket helt i.

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Ole Jensen

Dato : 03-09-02 21:31

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> wrote in message

> Kontrollere at lydstikket sidder helt i. Nogle gange kan det godt være et
> problem at stikket ikke er blevet trykket helt i.

> [...]

Du har sørme ret, det kom lidt lyd i den anden kanal også efter jeg rykkede
lidt på stikket, selvom det også sad helt trykket ind før. Dog er der ikke
nær så meget effekt som i den anden kanal, så problemet er ikke helt løst
endnu.

Men tak for hjælpen.

Fra : Anders Lund

Dato : 03-09-02 22:09

Ole Jensen wrote:
> [...]
> rykkede lidt på stikket, selvom det også sad helt trykket ind før.
> Dog er der ikke nær så meget effekt som i den anden kanal, så

Kan så godt lyde som en løsforbindelse i kablet - evt. helt nede ved
stikket. Prøv at rykke rundt i det (ikke alt for vildt!), og lyt om det
skulle give noget.

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-09-02 01:59

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er et defekt kabel, har selv lige skiftet mit ud da den gjorde det samme
Men køb et nyt kabel af ordenligt kvalitet, så er den hjemme :)

/Peter