Betaling Telmore
Fra : Heid

Dato : 03-09-02 18:03

Andre der har problemer med at betale med Dankort til
Telmore?
Jeg får fejlmeddelelsen:

"Din betaling blev ikke gennemført pga. fejl i enten
betalingskortnr. eller i udløbsdato.
Kontroller venligst at alle informationer er indtastet korrekt
og prøv derefter at gennemføre betalingen igen. "

Jeg har tjekket at alle tallene passer, og mener at
udløbsdatoen skal indtastes som den står
(dvs. at måned står før år) - men jeg har lige prøvet
med to forskellige kort, og ingen af dem virker -
selvom jeg har gjort det uden problemer flere gange
før.

Anyone?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : P.N.

Dato : 03-09-02 20:32

Hvad siger Telmore til dit problem?

Fra : [5000] Dr. Koch

Dato : 03-09-02 21:06

Det er kun en gang i mellem. Jeg vil tror det er forbindelsen til EDB
centralen hvor alle dankort transaktioner bliver gennemført, der er noget i
vejen med. Det eneste du kan gøre er at have tålmodighed, så kommer det til
at virke igen..... Det er noget som jeg tror alle firmaer har problemer med
en gang i mellem....
Jeg vil lige sige at jeg har oplevet det én gang i den tid jeg har været hos
telmore (snart 3 år) og det er det eneste der ikke har fungeret godt ... så
du behøver ikke være nervøs

En tilfreds kunde hos Telmore

Dr. Koch

Fra : Heidi

Dato : 04-09-02 05:51

[5000] Dr. Koch wrote:
> [...]
> været hos telmore (snart 3 år) og det er det eneste der ikke har
> fungeret godt ... så du behøver ikke være nervøs

Jeg kan se at der nu står på siden:

"Betaling med dankort er midlertidigt ude af drift. PBS forventer
at være oppe igen d. 4. september kl. 8.00."

Så det har jo tilsyneladende været et generelt problem.

Fra : [2920]Magnus Alkil

Dato : 07-09-02 02:03

Har du prøvet at slå din firewall fra - det har tidligere for mig været
skyld i at betalingen på telmore ikke er blevet gennemført.

magnus

Fra : Yngve Damgaard

Dato : 12-09-02 08:50

Kære Heidi
Din adresse er nospamheidi@adslhome.dk . Jeg går ud fra at "nospam" er
tilføjet for gøre din adresse
ubrugelig for spammere som høster emailadresser på usenet. Du har imidlertid
sendt dit indlæg
"anonymt" som xxx@yyy.dk, det er ikke så smart da det resulterer i at
postmaster@yyy.dk så
modtager en masse uanbringelig spam.