Ep-808x-r switch hub
Fra : S.M.

Dato : 03-09-02 17:34

Subject har en test-lampe der begyndte at lyse og jeg har ikke original user
manual. Kan noget forklare mig hvad lampen fosøger at fortælle mig?
På forhånd tak S.M.

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 04-09-02 22:17

Hop ind på www.surecom-net.com og spørg deres support.

Fra : S.M.

Dato : 05-09-02 12:47

"Martin Sjøberg" <martin@sjoeberg.dk> wrote in message

> "S.M." <bebe@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> user
> >

> Hop ind på www.surecom-net.com og spørg deres support.

Hej Martin.
Det har jeg også gjort for længe siden, men de arbejder meget langsomt der,
derfor var ? rettet til gruppen.Jeg fik en original manual og
lampen fortæller at der er en loop, men det passer ikke, så jeg har
investeret i en ny switch.
Hilsen S.M.