MS Windows
briani 27239
usb-pen og w98
Fra : Lone Koefoed

Dato : 03-09-02 17:21

jeg har indkøbt en usb-hukommelsespen, som leveres med driver til w98.
Driveren er på en cd, men systemet vil ikke anerkende driveren, når jeg
under installationen viser, hvor den er at finde.
Det kan være cd'en, der er defekt. Det virker nemlig heller ikke, hvis
jeg dobbeltklikker på .exe filen.
Pennen virker på macOSX og XP, så det er driveren eller systemet, den er
gal med.
Kan det have betydning, at der i forvejen er installeret en usb-pen?

Jeg er godt klar over, at det ikke er en fyldestgørende fejlbeskrivelse,
men jeg uddyber meget gerne, hvis nogen ser sig i stand til at komme med
kommentarer, der kan hjælpe mig videre.

Det er mange år siden, jeg har benyttet w98, så hvis nogen kan assistere
med en idé, kunne det være skønt.

--
Lone