Fiskehalløj i weekenden
Fra : Nette

Dato : 03-09-02 16:55

Hejsa gruppe

Jeg har fået for øre, at der her i den kommende weekend, skal være noget
fiske/akvarium-halløj på Hasselager Skole lige udenfor Århus.
Nogen der har været med til det før, som kan anbefale at man sætter tid af
til det og snupper en bus derud?

Nette

Fra : Davidsen

Dato : 03-09-02 17:21

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fiske/akvarium-halløj på Hasselager Skole lige udenfor Århus.
> Nogen der har været med til det før, som kan anbefale at man sætter tid af

Det skulle vel ikke være http://www.akva-messe.dk/ ?

I så fald er det først om en måned.

MVH
Davidsen

Fra : Nette

Dato : 03-09-02 21:44

"Davidsen"wrote
> Det skulle vel ikke være http://www.akva-messe.dk/ ?

Jooooow....

> I så fald er det først om en måned.

Hmm.....kan da godt se nu, at der står /10 og ikke /9.....MANGE tak..
Er sikker på jeg var blevet ret meget til grin, hvis jeg var taget derud og
BAGEFTER havde skrevet her ind for at høre, om nogen vidste, hvorfor det var
blevet aflyst

Nå, men nogen der kan anbefale den der akvariemesse i næste måned i
Hasselager???

Nette

Fra : Timo Jensen

Dato : 07-09-02 16:17

> Nå, men nogen der kan anbefale den der akvariemesse i næste
måned i
> Hasselager???
På det varmeste, hvis du er til akvariefisk *S*
Det er første gang i Danmark der holdes en decideret
akvariemesse, så støt arrangementet.
Min kæreste og jeg kører gerne fra Ringsted til Århus for at møde
"de andre" akvarister.

Timo

Fra : ts

Dato : 08-09-02 16:11

> [...]
> akvariemesse, så støt arrangementet.
> Min kæreste og jeg kører gerne fra Ringsted til Århus for at møde

Øh... vi har nu holdt akvariemesser mange gange før i ÅAF... Desuden plejer
der hvert år at være fugle og akvamesse i firmasport i århus.

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Timo Jensen

Dato : 09-09-02 19:15

"ts" <NOSPAMblabla@stall.dk> skrev i en meddelelse
> Øh... vi har nu holdt akvariemesser mange gange før i ÅAF...
Desuden plejer
> der hvert år at være fugle og akvamesse i firmasport i århus.
Okay. Jeg havde fået det indtryk fra bl.a. Tage Billeskov at det
var noget unikt. Bl.a. fordi der ikke er andet end fisk og dertil
relateret handel (deraf "decideret" akvariemesse).

Timo

Fra : Allan Hansen

Dato : 11-09-02 07:43

> Okay. Jeg havde fået det indtryk fra bl.a. Tage Billeskov at det
> var noget unikt. Bl.a. fordi der ikke er andet end fisk og dertil
> relateret handel (deraf "decideret" akvariemesse).
>
> Timo

Jamen det er skam da en hel unik messe. Det ser dog mere ud som en
konference. Jeg kører fra Midtfyn og derop for at deltage i nogle af
de foredrag der er. Jeg har store forventninger til det efter at have
set hjemmesiden. Det er også en imponerende udstillerliste.

Hilsen Allan.

Fra : Nette

Dato : 11-09-02 09:59

"Allan Hansen" wrote
> [...]
> de foredrag der er. Jeg har store forventninger til det efter at have
> set hjemmesiden. Det er også en imponerende udstillerliste.

Ok, så tager jeg sgu osse derud, kan jo bare springe på en bybus, om jeg så
skal gøre det alene*G*

Mange tak for jeres svar....Kan jo være vi ses*G*

Nette