Stort netparty i Rødovre! plads til 1500!
Fra : Ukendt

Dato : 03-09-02 16:34

Jeg er ikke med arrangør eller noget, men jeg ville bare informere jer andre
om det.. Det er riiiimlig surt hvis det ikke bliver til noget pga. for lidt
tilmeldte :|

http://www.netparty.dk

--
peet_dk was here... ICQ#71309759
http://www.peet.dk

Fra : Cinnober

Dato : 03-09-02 20:47

peet_dk <nope> skrev i news:3d74d656$0$59303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> [...]
andre
> om det.. Det er riiiimlig surt hvis det ikke bliver til noget pga. for

osse her:
www.nettrip.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 05-09-02 13:17

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Møller
assistent

Randers Musikskole & MGK
Mariagervej 8
8900 Randers

Phone: +45 86401955
Fax: +45 86411099
www.musikskole.dk/randers
"Cinnober" <muff-diver@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3d751055$0$27698$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> peet_dk <nope> skrev i news:3d74d656$0$59303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> [...]

Guf for antipiratgruppen

Martin

Fra : Crash Override

Dato : 06-09-02 10:57

Ikke specielt smart at starte med en signatur der går langt udover de 4
linier á 72 tegn, som er grænsen ifølge usenet.dk

Signaturen er det sidste, og jeg måtte vælge at Se signatur for at læse
indlægget, da den starter med '-- ' som indikerer signatur, og som jeg
normalt ikke læser :/

Fra : Martin Møller

Dato : 06-09-02 13:19

"Crash Override" <crash@streetwise.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Signaturen er det sidste, og jeg måtte vælge at Se signatur for at læse
> indlægget, da den starter med '-- ' som indikerer signatur, og som jeg

Har du ikke andet at spilde din tid på? F.eks. et netparty?

Martin

Fra : Crash Override

Dato : 06-09-02 17:42

On Fri, 06 Sep 2002 11:56:54 +0200, Crash Override wrote:

> Har du ikke andet at spilde din tid på? F.eks. et netparty?

Det eneste jeg spilder tiden på, er vist at læse dine indlæg.

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 09-09-02 10:09

"Crash Override" <crash@streetwise.dk> skrev i en meddelelse news:pan.2002.09.06.16.42.11.84743@streetwise.dk...

> Det eneste jeg spilder tiden på, er vist at læse dine indlæg.

Ja, det kan da vist kun være din egen skyld Nar!!

Martin

Fra : Cinnober

Dato : 09-09-02 14:55

> Guf for antipiratgruppen
>
> Martin

Prøv at læse deres regler for at deltage.....

http://www.nettrip.dk/invitation.php#regler

Fra : Martin Møller

Dato : 11-09-02 10:38

"Cinnober" <muff-diver@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3d7ca6bb$0$27648$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Prøv at læse deres regler for at deltage.....
>
> http://www.nettrip.dk/invitation.php#regler

"9.
Nettrip forbeholder sig retten til at give repræsentanter for rettighedshaverne adgang til arrangementet og herunder at lade disse
repræsentanter foretage de ovenfor under pkt. 7 nævnte kontroller."

Nu behøver repræsentanterne for rettighedshavere jo ikke arrangørens tilladelse for at lave en ransagelse ved sådan et arrangement.

Martin

Fra : Simon Kamber

Dato : 11-09-02 17:17

On Wed, 11 Sep 2002 11:37:41 +0200, "Martin Møller"
<mm.randers@musikskole.dk> wrote:

> [...]
>
>Nu behøver repræsentanterne for rettighedshavere jo ikke arrangørens tilladelse for at lave en ransagelse ved sådan et arrangement.
Joda, medmindre de kan bevise at der foregår piratvirksomhed derinde
og derved få en dommerkendelse.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Martin Møller

Dato : 11-09-02 19:15

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
tilladelse for at lave en ransagelse ved sådan et arrangement.
> Joda, medmindre de kan bevise at der foregår piratvirksomhed derinde

Et netparty kan få en dommerkendelse så let som ingenting.

Martin

Fra : Simon Kamber

Dato : 11-09-02 19:59

On Wed, 11 Sep 2002 20:14:49 +0200, "Martin Møller"
<martin.moeller@tiscali.dk> wrote:

>Et netparty kan få en dommerkendelse så let som ingenting.
Kræver jo at de har en muldvarp inde. De kan jo ikke få en
dommerkendelse bare på at der plejer at være pirater sådan et sted.

Fra : Martin Møller

Dato : 12-09-02 11:09

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse news:3d7f91ae.8464701@news.sunsite.dk...

> Kræver jo at de har en muldvarp inde. De kan jo ikke få en
> dommerkendelse bare på at der plejer at være pirater sådan et sted.

Jeg skulle da gerne melde mig frivilligt som mulvarp.

Martin

Fra : sls

Dato : 15-09-02 12:23

> Jeg skulle da gerne melde mig frivilligt som mulvarp.

Stikkersvin....

Fra : Simon Kamber

Dato : 16-09-02 16:49

On Sun, 15 Sep 2002 13:22:44 +0200, "sls" <slsFJERN@sol.dk> wrote:

>Stikkersvin....

Rart når folk snakker pænt til hinanden. Forresten har jeg aldrig set
pointen i at være mere end 16 til et LAN-party. Mange spil kan ikke
spilles af flere og charmen forsvinder. Alt med over 100 er bare
pirathuler og alligevel ikke værd at være med til.