MS Windows
briani 27239
Office xp SP2
Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 03-09-02 16:10

.... er nu ude på engelsk. Jeg har en dansk Office XP men er faktisk i tvivl
om jeg skal installere denne eller vente på en dansk!? Jeg kan godt se noget
info om multilingual pack, men jeg har jo kun 1 sprog ;)

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Hans

Dato : 03-09-02 16:21

"Stig Meyer Jensen" <stig@mine_3_initialer.dk> wrote in message
> [...]
noget
> info om multilingual pack, men jeg har jo kun 1 sprog ;)

Mit umiddelbare gæt er at du ikke får lov til at installere den engelske sp2
oven i din danske Office XP.

mvh, Hans

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 03-09-02 19:25

"Hans" <fast@NOSPAM2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tvivl
> noget
>
> Mit umiddelbare gæt er at du ikke får lov til at installere den engelske

Jeg venter bare med tålmodighed, så ;)

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 04-09-02 06:41

Stig Meyer Jensen (stig@mine_3_initialer.dk) skrev:

> ... er nu ude på engelsk. Jeg har en dansk Office XP men er faktisk i
> tvivl om jeg skal installere denne eller vente på en dansk!? Jeg kan
> godt se noget info om multilingual pack, men jeg har jo kun 1 sprog ;)

URL?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 04-09-02 06:50

Fischer & Døssing (ptf@REMOVE_THISbigfoot.com) skrev:

> URL?

Doh ... sad og kiggede på dansk office update ...