Søren Jørgensen Hansen (Skomager)
Fra : Michael Hansen

Dato : 03-09-02 15:51

Hej NG

Jeg prøver lige igen.

Jeg søger oplysninger om Søren Jørgensen Hansen, han skulle efter
lokalarkivet på Fyn, have giftet sig med Caroline Nielsine Nielsen D.
21-10-1882 i Middelfart.

Efter søgning på www.virgo-fyn.dk <http://www.virgo-fyn.dk> fandt jeg ud af,
at de have fået tre børn sammen.

1. Barn Julie Elisabeth Hansen, født 30-09-1883, Sct. Hans Sogn, Odense

2. Barn Georg Hansen, født 25-01-1885 - Døbt 10-05-1885, Sct. Hans Sogn,
Odense

Barnet forældre, Skomagersvend Søren Jørgensen Hansen, og hustru Caroline
Nielsine Nielsen 26år, Dannebrogsgade nr 3 og Jomfru Marie Jørgensen, Jomfru
Marie Nielsen, og barnets moster samt dets fader. Kilde : Jævnførelses
Register [380-13]

Georg var sergent.

3. Barn Marie Hansen, født 26-12-1887, Sct. Hans Sogn, Odense

MEN, hvornår blev Søren Jørgensen Hansen født, og hvem var hans forældre ?

Ligeledes søger jeg nogle oplysninger om Søren's hustru Caroline Nielsine
Nielsen, hun er cirka født i 1859, da hun var 26 år, da de fik Georg Hansen.

Jeg håber meget, at der er nogen der kan hjælpe, eller måske har du en af
disse i din slægt.

Med Venlig Hilsen

Michael Hansen