k. bulldog
Fra : Charlie

Dato : 03-09-02 16:05

Vi vil gerne købe en Bulldog eller en bla. Med denne i gerne en 1 til 2
årrig ikke en hvalp
MVH. Lone

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 03-09-02 16:11

On Tue, 3 Sep 2002 17:05:21 +0200, "Charlie" <Nonnebo.slot@mail.dk>
wrotd:

>Vi vil gerne købe en Bulldog eller en bla. Med denne i gerne en 1 til 2
>årrig ikke en hvalp
> MVH. Lone

Der er,Engelsk Bulldog , Fransk Bulldog , Amerikansk Bulldog , så du
må jo nok finde ud af hvad din fremtidige race skal hedde før du køber
noget

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-09-02 14:43

> Der er,Engelsk Bulldog , Fransk Bulldog , Amerikansk Bulldog , så du
> må jo nok finde ud af hvad din fremtidige race skal hedde før du køber
> noget

Jeg ved, at jeg interesseret i en Engelsk Bulldog (på min brors vegne), men
mit projekt døde lidt, da jeg fandt ud af at de gr. racerenhed og stamtavle
jo selvfølgelig er ret dyre.

Men jeg er da stadig interesseret.

Det behøver ikke være en hvalp.

Det må gerne være en blanding, hvis den stadig er hovedsagelig engelsk
bulldog.

Så kan jeg ikke komme på mere.

Alle forslag til hvordan jeg kommer videre med at få sådan en vovse er
velkomne.

Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 04-09-02 15:47

   n Wed, 4 Sep 2002 15:42:36 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrotd:

> [...]
>
>Men jeg er da stadig interesseret.
>
>Det behøver ikke være en hvalp.
>
>Det må gerne være en blanding, hvis den stadig er hovedsagelig engelsk

,,,,,,,,,,,,,,,,har du ikke skrevet ind før med det samme ? Der
findes ikke blandinger af Engelsk Bulldog herhjemme , og hvis der gør
så er det ekstremt få for hunden er ret dyr og ejerene lader dem ikke
bare rende rundt og pare sig med tilfældige . Men held og lykke
aligevel .

Fra : Allan Vester

Dato : 03-09-02 17:25

"Charlie" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vi vil gerne købe en Bulldog

Prøv dette link, Anne Marie er tosset med Engelsk Buldog.

My best friend? ...............my dogs!

http://www.oftheadmiredbulls.tk

mvh Allan