Danske Videobutikker på internettet??
Fra : Niklas

Dato : 03-09-02 15:09

Er der nogen seriøse danske videobutikker på internettet?
Altså videonetbutikker som har et udvalg af film som kan tilfredsstille både dem der følger med tiden og dem der går efter
kuriositeter og liebhaveri?
Venligst

Niklas

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 04-09-02 20:34

"Niklas" <niklasthedolphin@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen seriøse danske videobutikker på internettet?
> Altså videonetbutikker som har et udvalg af film som kan tilfredsstille
både dem der følger med tiden og dem der går efter
> kuriositeter og liebhaveri?

Nyú ved jeg selvfølgelig ikke om du mener med video, men hvis du også er til
DVD så har laserdisken har et stort udvalg lige fra Triumph des Willes til
Blade 2.

Du kan finde dem på www.laserdisken.com eller i butikkerne der ligger i
København, Århus eller Aalborg.

mvh Magnus

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-09-02 20:45

"Magnus Dreyer" <magnusNOSPAM@dkik.dk> writes:

> Nyú ved jeg selvfølgelig ikke om du mener med video, men hvis du også er til
> DVD så har laserdisken har et stort udvalg lige fra Triumph des Willes til
> Blade 2.

De har forøvrigt også VHS, men i begrænset omfang. Hvis det er VHS er
der også:
http://194.192.106.59/film/

Fra : hhe

Dato : 08-09-02 09:05