MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
To slags driver
Fra : Edmund

Dato : 03-09-02 15:15

Er det mulig at starte XP med forskellige drivere til sit hardware
Altså sådan at man kan vælge driver 1 eller driver 2 ved opstart.

Det kunne jeg godt ønske mig til mit TvCapture98 tv-kort

--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 03-09-02 16:09

Edmund skrev:

> Er det mulig at starte XP med forskellige drivere til sit hardware
> Altså sådan at man kan vælge driver 1 eller driver 2 ved opstart.
>
> Det kunne jeg godt ønske mig til mit TvCapture98 tv-kort

Systemgendannelse virker både frem og tilbage og frem osv.
Så fik jeg endelig noget at bruge Systemgendannelse til

Det er noget lettere end at indstallere dissse drilske drivere flere
gange
http://btwincap.sourceforge.net/

--

Mvh Edmund

Fra : Jens Petersen

Dato : 05-09-02 16:11

On Tue, 3 Sep 2002 17:09:24 +0200, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

>Systemgendannelse virker både frem og tilbage og frem osv.
>Så fik jeg endelig noget at bruge Systemgendannelse til

Har du prøvet at bruge hardwareprofiler.

Det er udemærket dokumenteret i hjælpen til XP.

--
Jens

How many acrylics died to make that sweater?

Fra : Edmund

Dato : 05-09-02 16:55

Jens Petersen skrev:

> Har du prøvet at bruge hardwareprofiler.

Jeg troede kun man kunne fravælge hardware med den funktion.

> Det er udemærket dokumenteret i hjælpen til XP.

Jeg prøver at kigge

--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 05-09-02 23:26

Edmund skrev:

> Jeg troede kun man kunne fravælge hardware med den funktion.

> Jeg prøver at kigge

Jeg kan ikke finde noget om driver mulighedder i hjælpen, er du sikker
på det er muligt.

--
Mvh Edmund

Fra : Jens Petersen

Dato : 06-09-02 09:17

On Fri, 6 Sep 2002 00:26:18 +0200, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

>Jeg kan ikke finde noget om driver mulighedder i hjælpen, er du sikker
>på det er muligt.

Naaaa.... mens jeg sad og installerede XP læste jeg alt det blabber
om det nye smarte system jeg var ved at installere, og der stod noget
om at man kunne have flere forskellige driverversioner installeret.

Jeg prøver at forske lidt mere i det.

--
Jens

I already know I'm paranoid. The question is, am I paranoid enough?

Fra : Edmund

Dato : 06-09-02 09:39

Jens Petersen skrev:

> Naaaa.... mens jeg sad og installerede XP læste jeg alt det blabber
> om det nye smarte system jeg var ved at installere, og der stod noget
> om at man kunne have flere forskellige driverversioner installeret.

Det kan man også, microsoft har skrevet meget om at man kan gå ind i
enhedshåndtering og vælge den forrige driver. roll back driver. Hov!
det må jeg vist lige lege med, for med systemgendannelse mister man jo
andre opdateringer man har lavet. og så aner man ikke hvad der er nyt
eller gammelt, hvis man ikke holder tungen lige i munden.

--
Mvh Edmund

Fra : Jens Petersen

Dato : 06-09-02 10:42

On Fri, 6 Sep 2002 10:38:32 +0200, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

> [...]
>andre opdateringer man har lavet. og så aner man ikke hvad der er nyt
>eller gammelt, hvis man ikke holder tungen lige i munden.

Ja det nåede jeg også frem til, men det ville nu være smart hvis det
var en profil man kunne vælge ved opstart.

Under DOS ved jeg godt hvordan man gør

--
Jens

Include me out.