Hvordan docker man immediate vinduet igen?
Fra : Tomas Christiansen

Dato : 03-09-02 11:04

Jeg har altid haft mit immediate vindue "docket" horisontalt nederst på skærmen.

Desværre er jeg kommet til at "undocke" det, så at det enten lægger sig oven på "source" vinduet (så det dækker teksten) eller at
det "docker" sig vertikalt mellem "source" vinduet og "Project Explorer", "Properties" og "Form Layout" vinduerne.

Har nogen en idé til hvordan jeg kommer tilbage til den oprindelige opsætning: Et horisontalt "docket" immediate-vindue nederst på
skærmen?

-------
Tomas

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-09-02 11:14

Som svar på skriblerier nedfældet af Tomas Christiansen :

> Har nogen en idé til hvordan jeg kommer tilbage til den oprindelige
> opsætning: Et horisontalt "docket" immediate-vindue nederst på
> skærmen?

Click twize rather fast in the titlebar
Og den anden vej rundt for at undocke

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 03-09-02 12:03

Peter Lykkegaard skrev:
> Click twize rather fast in the titlebar
> Og den anden vej rundt for at undocke

Ja, det er én af måderne at skifte mellem docket og undocket tilstand, men det er ikke det som er rmit problem.

Mit problem er at få vinduet til at docke sig nederst på skærmen og ikke i højre side. Jeg kan ikke finde ud af at bestemme HVOR
vinduet docket sig!

-------
Tomas

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-09-02 12:51

> [...]

> Mit problem er at få vinduet til at docke sig nederst på skærmen og
> ikke i højre side. Jeg kan ikke finde ud af at bestemme HVOR vinduet

Øhhh, det virkede sgu da

Hmmm, prøv at åbne et af de vinduer du har docket i bunden - fx locals
Dock intermediate hvor det ny ryger hen
Træk derefter dit intermediate vindue ned på vinduet i bunden

Sådan har jeg lige fået det til at virke - twize
Der er håb endnu

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 03-09-02 14:28

Peter Lykkegaard skrev:
> Hmmm, prøv at åbne et af de vinduer du har docket i bunden - fx locals
> Dock intermediate hvor det ny ryger hen
> Træk derefter dit intermediate vindue ned på vinduet i bunden

Jeps, det virkede!
Immediate-vinduet skulle blot have noget, som lå det rigtige sted, at "suge" sig fast til.

Tak for hjælpen.

-------
Tomas