MS Windows
briani 27239
MS Plus!
Fra : Gjøl

Dato : 03-09-02 09:29

Jeg har Win XP Pro DK OEM version på min bærbare.
Købte og installerede Microsoft Plus! for Windows XP, installerede den
og det gik fint indtil man så gerne vil bruge programmerne.
Ved start af programmet, står der i vinduet at man skal klikke på
ikonerne i venstre side, men der er ingen ikoner, der er en hvid plet og
en grøn ditto. Nul ikoner.
Er der nogen her der ved hvad der er galt, går man ind i C:/ så kan man
godt bruge programmerne, så det er i virkeligheden et luxusproblem.
Men det er jo rarest at det virker, som formålet er.
Jeg har prøvet MS Danmark, men de påstår at min XP OEM version kræver at
jeg køber support til 3400 kr. og det er vi bestemt ikke enige om.
Jeg og min forhandler er enige om, at det er en selvstændig program
pakke, og at de må og skal levere support, men de lægger jo bare røret
på når man har forklaret sit forehavende.

--
/\_/\
. .

Fra : Leony

Dato : 03-09-02 10:06

"Gjøl" <canislupus@UDpc.dk> skrev i en meddelelse

> Ved start af programmet, står der i vinduet at man skal klikke på
> ikonerne i venstre side, men der er ingen ikoner, der er en hvid plet og
> en grøn ditto. Nul ikoner.

Det er en fejl. Den har været oppe et par gange, men der er vist ingen der
har fundet en løsning.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Gjøl

Dato : 03-09-02 10:42

Leony wrote:
> "Gjøl" <canislupus@UDpc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er en fejl. Den har været oppe et par gange, men der er vist
> ingen der har fundet en løsning.

Tak Leony, du er der ligesom du plejer
Så kan man jo bare vente på nye tider.

Fra : Leony

Dato : 04-09-02 09:31

"Gjøl" <canislupus@UDpc.dk> skrev i en meddelelse

> Tak Leony

Velbekomme.

> Så kan man jo bare vente på nye tider.

Eller man kan skrive en mail til MS. Det kunne være de havde lavet et fiks
til det.
Det er jo en kedelig fejl, omend den ikke resulterer i et ubrugeligt
program.