MS Windows
briani 27239
XP starter med at åbne folderen c:\windows
Fra : Anders

Dato : 03-09-02 08:08

Hej
Jeg har et lidt underligt problem med Windows XP prof, den er (umiddelbart
unden grund) begyndt at åbne min c:\windows med file exploreren! det er ikke
det stor problem(jeg kan jo bare lukke det) men det er meget irriterende.
Jeg har ikke noget der skulle kunne åbne det under Startup i startmenuen.
Det jeg nu vil vide er om det er i RegEdit jeg skal lede?.
Det skal hertil siges at jeg ikke kan finde ud af RegEdit med mindre der er
en forklaring

Jeg håber der er nogen der har løst eller vil løse dette problem. :)
-Anders

Fra : Madsen

Dato : 03-09-02 14:18

Anders skrev:

> [...]
> (umiddelbart unden grund) begyndt at åbne min c:\windows med file
> exploreren! det er ikke det stor problem(jeg kan jo bare lukke

Hmm, godt nok gælder det vist kun for Win9X/ME, men gad vide om det
ikke også kan forekomme på WinXP hvis man installerer Norton Personal
Firewall eller Norton Internet Security?

Se evt.: http://makeashorterlink.com/?O41B21DA1 - hvis du da har en
af ovenstående progammer installeret forstås.

Madsen.