MS Windows
briani 27239
guiden Scanner og kamera. i XP pro ?
Fra : bsa@tdcadsl.dk

Dato : 03-09-02 07:50

Før har min xp pro overføt mine billeder fra mit Olympus C-1 digetalcamera
automatisk med Windows eget program til billedoverførelse der selv gav dem
nr til den mappe jeg havde anvist, men nu er den desværre holdt op med det
og jeg kan ikke finde ud af og få den til at gøre der igen, jeg kan godt
gøre det manuelt i stifinder så jeg kan se mit camera i stifinder så det er
ikke noget problem med at se det, håber der er en der kan hjælpe.

På forhånd tak Birger

Fra : goofy

Dato : 03-09-02 16:03

Hej
> [...]
er
> ikke noget problem med at se det, håber der er en der kan hjælpe.
Jeg kan desværre ikke give dig løsningen, men jeg har nøjagtigt samme
problem.
Så jeg kan oplyse dig at det IKKE hjælper at " reparere" XP ( installer og
be´ XP om at reparere)
Du kan prøve at kikke længere nede i denne nyhedsgruppe "Emne =
genindstallering af XP"og prøv at se de svar jeg har fået, jeg har dog ikke
nået at afprøve dem.
Finder du løsningen må du gerne skrive til mig
Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : bsa@tdcadsl.dk

Dato : 04-09-02 18:40

> Hej Steen Vidbæk
Tak for dit svar , jeg kan se på de tidligere indlæg at det hedder en ny
instalation, men så er det spørgsmålet om jeg vil det ,eller leve med det
som det er , for jeg har camediamaster 4 som installere automatisk ,men kan
desværre ikke nummeret billederne som windows xp pro
det var lidt smart syntes jeg. så hvis du er interesseret ??
Med venlig hilsen Birger