usb-pen driver
Fra : Lone Koefoed

Dato : 03-09-02 07:46

I er jo så flinke i denne gruppe og kan så meget, så selvom jeg har et
w98 spørgsmål, så poster jeg det lige her også.

Jeg har netop investeret i en usb-hukommelsespen fra E-disk
(http://www.uittech.com/prod01.htm), men en vens w98 vil ikke spise
driveren fra den medfølgende cd, og producenten har ikke nogen til
download. Vi antager lige nu, at cd'en med driveren er defekt. Der
skulle vel ikke være nogen, der har en lignende pen med en driver til
w98, som jeg kan få? (og jo, på et tidspunkt trisser jeg vel ned i
butikken, men så skal jeg jo rejse mig, og det ville jo være nemmere at
lade være, hvis nu etc.)

Jeg stryger det lige over på Mac lidt: omtalte pen virker naturligvis
upåklageligt på min TiBook, som den desuden passer til i farven. Altså
al mulig mulighed for at se endnu mere smart ud på café

--
Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 09:49

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 06:46 GMT, Lone wrote:

> [...]
> w98, som jeg kan få? (og jo, på et tidspunkt trisser jeg vel ned i
> butikken, men så skal jeg jo rejse mig, og det ville jo være nemmere at

kan du ikke låse penen op på Chistians dælle? (den har vist NT2000
eller XP) Han vil sikkert med glæde låne den ud, men pas på han ikke
tror i bytter.

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Lone Koefoed

Dato : 03-09-02 12:08

In article <a2t1la.775.ln@g4.reippuert.dk>,

> kan du ikke låse penen op på Chistians dælle? (den har vist NT2000
> eller XP) Han vil sikkert med glæde låne den ud, men pas på han ikke
> tror i bytter.

med "låse op" tror jeg du mener læse dokumenterne?
Der er dog tale om en mere permanent løsning, hvor vi vil udveksle filer
vha pennen, og Christian bliver sikkert træt af det i længden, hvis han
skal involveres hver gang.
Jeg må nok ned i butikken, når jeg får tid.

--
Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 12:46

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 11:07 GMT, Lone wrote:

> [...]
> Der er dog tale om en mere permanent løsning, hvor vi vil udveksle filer
> vha pennen, og Christian bliver sikkert træt af det i længden, hvis han

Den burde blive genkendt af Mac OS X's, men er sikkert skrivebeskyttet ab
fabrik - Den skal kun låses op én gang idet jeg går ud fra at producenten
ikke leverer mac OS X sw til at lås og låse pennen op - Apples
standart driver til formålet USB mass storage kan sikkert ikke låse
disken op/i på en måde så den kan låses op/i under windows.

Hvis ikke, hvad vil du så med en win98 driver? Dukker pennen ikke op i
Apple Systemprofile?

Fra : Lone Koefoed

Dato : 03-09-02 16:43

In article <pd72la.fn5.ln@g4.reippuert.dk>,

> Hvis ikke, hvad vil du så med en win98 driver? Dukker pennen ikke op i
> Apple Systemprofile?

det var også et lidt tricket spørgsmål: jeg kan godt bruge den på min
osX, men vennen kan ikke få driveren til w98 til at virke. Fordi der er
så mange i denne nyhedsgruppe (og fordi I er så venlige) der har
mærkelige ting (inkl. usb-hukommelsespenne), tænkte jeg, at det kunne
være, at der var nogen, der var i besiddelse af nævnte dims og dermed
kunne sende mig driveren, som desværre ikke er til download på
producentens hjemmeside.
Jeg må vist hellere trisse ned i butikken for at se, om jeg kan lokke en
ny cd ud af dem. ...eller hoppe over i en anden nyhedsgruppe :)

--
Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 17:02

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 15:42 GMT, Lone wrote:

> [...]
> være, at der var nogen, der var i besiddelse af nævnte dims og dermed
> kunne sende mig driveren, som desværre ikke er til download på

aha...