Hvordan redigerer jeg i min Office2000-ins~
Fra : _ ct

Dato : 03-09-02 06:11

Jeg kører XP (dk)
Jeg prøvede at tilføje komponenter i kontrolpanel -> tilføj/fjern
programmer ->
Microsoft Office 2000 Premiium!

(Bla. fordi nogen har sagt at der findes en mulighed for at køre
synkroniseringer af flere Outlooks uden brug af af en server (via mails) -
Derfor ville jeg prøve at tilføje denne komponent til min Office2000
Premium!

Sjovt nok er der ikke et punkt, som hedder Rediger, men kun "Skift" og
"Fjern" .
Hvordan skal man så redigere i Officeinstallationen? Og kunne tilføje
komponenter?

Hvis jeg trykker på "Skift" starter en ny installation!

Hvad gør jeg?

--
Hilsen / Best regards
Carsten

cajuth(remove_all_this_in_the_brackets)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-09-02 21:04

"_ ct" <cajuth@(remove_all_this_in_the_brackets)tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:al1g90$1mj9qr$1@ID-139211.news.dfncis.de...
> [...]
> komponenter?
>
> Hvis jeg trykker på "Skift" starter en ny installation!

Trykker på skift. Den "nye" installation ender med et billede, hvor du kan
reparere, fjerne/tilføje og slette.
Så vælger du fjern/tilføje, og der kan du så "redigere" i, hvordan din
installation skal være.

Kurt