Home ikon i Jaguar
Fra : Anders Hedegren

Dato : 02-09-02 23:04

Er det bare mig eller kan man ikke udskifte sit user/home ikon i OS
10.2? Yderst irriterende, da jeg har den liggende nede i dock'en.

Vides det om man kan ændre det på en eller anden måde? Der må være andre
der har haft samme problem.

Vh,
Anders

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 10:22

On Mon. d. 02 Sep. 2002 kl. 22:03 GMT, Anders wrote:

> Er det bare mig eller kan man ikke udskifte sit user/home ikon i OS
> 10.2? Yderst irriterende, da jeg har den liggende nede i dock'en.

nej - Mac OS X klisterer altid et lille hus på din homemappe - hvis
det irriterer dig tilstrækkeligt kan du lave et alias til den, klistre
et ikon på og lægge aliaset i docken.

> Vides det om man kan ændre det på en eller anden måde?

Hvorfor er det et problem?

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Anders Hedegren

Dato : 03-09-02 19:00

> nej - Mac OS X klisterer altid et lille hus på din homemappe - hvis
> det irriterer dig tilstrækkeligt kan du lave et alias til den, klistre
> et ikon på og lægge aliaset i docken.

Men i v10.1.5 var det ikke noget problem at udskifte ikonet. Er det mon
en bug i 10.2 i stil med at man ikke kan højreklikke på docken når man
bruger dansk...

Anders

Fra : Steen Villumsen

Dato : 03-09-02 12:53

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> [...]
> 10.2? Yderst irriterende, da jeg har den liggende nede i dock'en.
>
> Vides det om man kan ændre det på en eller anden måde? Der må være andre

V.h.a. lidt software kan du godt ændre ikonet.
Kig på Panic's "Candy Bar" på www.panic.com

/Steen

Fra : Anders Hedegren

Dato : 03-09-02 19:02

Steen Villumsen <ijusth@tespa.mm> wrote:

> V.h.a. lidt software kan du godt ændre ikonet.
> Kig på Panic's "Candy Bar" på www.panic.com

Tak skal du have, det er faktisk et smart lille program. Så kan man jo
også ændre computer-ikonet hvis man ikke bruger en iMac.

Anders